جلب مشارکت‌های مردمی در حوزه محیط زیست با نگاه هنر و رویکرد نوین

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد جلب مشارکت‌های مردمی در حوزه محیط زیست با نگاه هنر و رویکرد نوین را مهم برشمرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، نیره پورملائی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد، در مراسم تجلیل از برگزیدگان سومین رویداد مجازی مد و لباس استان یزد با محوریت «محیط زیست» که برای اولین بار در کشور انجام شد، گفت: نوع جلب مشارکت‌های مردمی در حوزه محیط زیست با نگاه هنر و رویکرد نوین که برای اولین بار با همت اداره کل ارشاد اسلامی، حفاظت محیط زیست استان و کارگروه مد و لباس کشور در استان یزد رقم خورد کاری نو و منحصر بفرد بود.

او افزود: هنرمندان می‌توانند صادقانه و هوشمندانه در احیا و بازآفرینی فرهنگ محیط زیست که پیشینیان پایه گذار آن بوده اند و اکنون مغفول مانده، به محیط زیست کمک کنند.

پورملائی اظهار امیدواری کرد: این رویداد در کل کشور گسترش یابد و در ادامه این رویداد ما همچنان منتظر طرح‌ها و ایده‌های نو هنرمندان در حوزه محیط زیست هستیم.

او تعداد آثار رسیده به جشنواره را ۱۱۰ اثر عنوان کرد و گفت: بر اساس نظر هیأت داوران و همچنین از نگاه مخاطبان، آثار شیوا فراشاهی و الهام زارع با رأی هیات داوران و آثار هانیه شعبان زاده و فاطمه حسنی نیز از نگاه مخاطبان برگزیده و اثر طاهره دبستانی شایسته تقدیر شناخته شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد یادآور شد: سومین رویداد مجازی مد و لباس با موضوع «محیط زیست» با هدف ترغیب و تشویق عموم مردم به منظور حذف پلاستیک و حفظ محیط زیست با استفاده از ساک‌های خرید، از سوی کارگروه مد و لباس استان یزد و با همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، ادارات کل حفاظت محیط زیست و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.