تقدیر مدیركل منابع طبیعی استان سیستان و بلوچستان از فرمانده انتظامی زاهدان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری سیستان و بلوچستان، با حضور در ستاد انتظامی مرکز استان از سرهنگ محمود سعادتی فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان به دلیل برقراری نظم و امنیت مطلوب قدردانی کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، پاکزاد مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری سیستان و بلوچستان  ضمن گرامیداشت و تبریک هفته ناجا به همه کارکنان زحمتکش نیروی انتظامی، گفت: با تعامل و همکاری پلیس با منابع طبیعی و سایر دستگاه‌ها درصدد حفظ این منابع خدادادی در استان پهناور سیستان و بلوچستان هستیم.

وی ضمن تشکر از همکاری یگان حفاظت نیروی انتظامی با اداره کل منابع طبیعی بر اجرای طرح‌های پیشگیرانه و حفظ این منابع، تاکید کرد و افزود: در این زمینه به مانند گذشته تعامل و هم افزایی لازم را خواهیم داشت چرا که نتیجه این طرح‌ها بازخورد و بازدارندگی خوبی دارند.

در ادامه سرهنگ سعادتی فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان یکی از نیاز‌های اصلی بشر در زندگی مطلوب را استفاده صحیح از منابع ملی و حفاظت مستمر از آن‌ها عنوان کرد و گفت: به منابع طبیعی بایستی به صورت ویژه نگاه کرد چرا که حفظ و نگهداری آن به نفع خود جامعه و سرمایه نسل‌های آینده است.

وی بیان کرد:نیروی انتظامی و منابع طبیعی یک وجه مشترک دارند و آن حفاظت است با این تفاوت که نیروی انتظامی حافظ نظم و آرامش وامنیت عموم مردم و منایع طبیعی حافظ عرصه طبیعت است.

وی با بیان اینکه همکاری ناجا با اداره منابع طبیعی موجب کاهش تخریب اراضی ملی می‌شود، افزود: تعامل پلیس با منابع طبیعی راه گشا بوده و خوشبختانه تاکنون گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است.

گفتنی است در این دیدار، مدیران منابع طبیعی استان با اهدای لوح تقدیر از زحمات شبانه روزی فرمانده انتظامی شهرستان و مجموعه تحت امر وی قدردانی کردند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار