نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان با اشاره به اهمیت فعالیت‌های نیروی انتظامی، گفت: همه قدردان تلاش نیرو‌های انتظامی در سطح جامعه هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در هفتمین روز از هفته نیروی انتظامی در خطبه‌های نماز جمعه با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت امام حسن عسگری (ع) و همچنین تبریک و گرامی داشت هفته نیروی انتظامی، بیان داشت: امامت در ادامه رسالت جایگاه مستمر تا قیام قیامت دارد و زمین هیچ گاه از حجت الهی خالی نبوده و نخواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه اقدام امام حسن عسگری (ع) آماده سازی جامعه شیعی برای ابلاغ رسالت الهی در آن مقطع زمان و مقاطع بعدی بوده است، افزود: این امام همام و بزرگوار در آن دوران سختی‌های زیادی را متحمل شدند تا رسالت بزرگ پرودگار جهانیان را به مردم ابلاغ نمایند.

امام جمعه زاهدان در بخشی دیگر از سخنان خود به هفتمین روز از گرامی داشت هفته ناجا و به تلاش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تامین نظم و امنیت و همچنین ارتقای احساس امنیت بین مردم اشاره نمود و اظهار داشت: اهمیت کار نیروی انتظامی به اندازه‌ای است که همه مردم و اقشار مختلف می‌بایست قدردان زحمات این عزیزان باشند و مردم می‌بایست به اهمیت کار نیروی انتظامی توجه داشته باشند.

نماینده  ولی فقیه در استان عنوان کرد: در دیدار‌هایی که در هفته نیروی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان با فرمانده محترم انتظامی و مرزبانی و همچنین مجموعه معاونان این فرماندهان داشتیم، قدرشناسی خود از این عزیزان و مجموعه آنان را اعلام نموده که می‌طلبد همه اقشار مختلف قدرشناسی خود را از این خادمان سبز پوش و زحمت کش اعلام نمایند همان طور که قبلا نیز مردم عزیز استان قدردان زحمات آنان نیز بوده اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امنیتی که اکنون در جمهوری اسلامی ایران در منطقه شاهد هستیم همه مرهون زحمات نیروی‌های نظامی و انتظامی است و در همین جا و در این نماز جمعه مقدس قدردان زحمات و تلاش‌های ایثارگرانه همه آن‌ها هستیم.

 پیش از خطبه‌های نماز جمعه سردار "محمد ملاشاهی" فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان اقدامات انجام شده در هفته ناجا و عملکرد مرزبانی در استان را تشریح کرد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار