افزایش تعامل نیروی انتظامی و فرمانداری امنیت پایدار را به ارمغان می‌آورد

معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، رئیس شورای شهر و دیگر اعضای شورای تامین شهرستان فنوج با فرمانده انتظامی این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، پسکوهی معاون فرماندار شهرستان فنوج با تقدیر از همکاری‌های مطلوب فرمانده انتظامی شهرستان، گفت: امروز پلیس نقش اساسی در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد که با اتخاذ رویکرد علمی و کارآمد، همواره بر آن است تا با برنامه ریزی مناسب، نسبت به پیشگیری از جرایم اقدام کند و بستر لازم را برای توسعه پایدار به بهترین شکل فراهم سازد.

وی با برشماری رویداد‌ها و مناسبت‌های گذشته از تلاش‌های چشمگیر نیروی انتظامی در راستای ایجاد و ارتقاء احساس امنیت قدردانی کرد.

سرهنگ  اسماعیل میر  فرمانده انتظامی شهرستان فنوج در این دیدار نیز با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت اجتماعی نیز بیان داشت: در حوزه تعاملی پلیس و مردم، نظم و امنیت مطلوب و پایدار بدون مشارکت جدی و مسئولیت پذیری آحاد جامعه، محقق نخواهد شد و این مهم جزء با تلاش و اقدامات مجموعه ناجا و تعامل سایر دستگاه‌های مرتبط میسر نمی‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان فنوج بر ضرورت تعامل و همکاری دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی در کاهش جرائم و آسیب‌ها تأکید کرد و افزود: نقش مشارکت همگانی ادارات در پیشگیری از جرائم درجامعه انکارناپذیر است و مشارکت و تعامل سازمان‌ها با پلیس نقش تعیین کننده‌ای در کاهش جرایم و آسیب‌ها دارد.

الهام محمدی بخشدار مرکزی فنوج نیز با اشاره به رویکرد جامعه محوری پلیس گفت: ضرورت دارد جهت پیشگیری از بروز جرایم به سراغ علل و ریشه‌های بروز جرایم رفت که پلیس با درک این مهم اقدامات گسترده‌ای در راستای پیشگیری از جرائم و همچنین آسیب‌های اجتماعی انجام داده است.

 امین محمدی" رئیس شورای شهر نیز بیان داشت: مردم و مسئولان خوشبختانه همیشه قدردان پلیس هستند و آرامش کنونی، حاصل مجاهدت‌های این عزیزان می‌باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار