مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: با اجرای ۲ پروژه تماشاخانه بیجار و آمفی تئاتر روباز کامیاران، از سال گذشته تاکنون ظرفیت سالن‌های نمایش در استان به هفت هزار صندلی افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، عبیدالله رستمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اظهار داشت: احداث پنج تماشاخانه با سالن چند منظوره در شهر‌های مریوان، سقز، بیجار، دیواندره، کامیاران و قروه از سال ۹۷ تاکنون یکی از برنامه‌های اولویت‌دار این اداره کل بوده است.

او با اشاره به اینکه پروژه تماشاخانه در شهرستان کامیاران سال گذشته به بهره‌برداری رسید، افزود: احداث پلاتو در شهرستان‌های بیجار و دیواندره به اتمام رسیده است و به زودی افتتاح می‌شوند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان یادآور شد: اجرای این پروژه در شهر‌های سقز و مریوان هم بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و همه تلاش خود را بکار می‌گیریم تا پایان سال شاهد افتتاح پلاتو‌های این ۲ شهر هم باشیم.

رستمی ادامه داد: طی یک سال اخیر با افتتاح آمفی تئاتر روباز شهر کامیاران و تماشاخانه بیجار که در هفته جاری انجام می‌شود یک هزار و ۱۳۰ صندلی به ظرفیت سالن‌های نمایش در استان افزوده شده است.

او گفت: در مجموع با افتتاح این ۲ پروژه ظرفیت سالن‌های نمایش در تماشاخانه‌ها و مجتمع‌های فرهنگی و هنری استان به هفت هزار صندلی افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.