معین راد گفت: بیست و هفتمین مرکز خرید تضمینی خرما در خوزستان افتتاح شد و آمادگی راه اندازی ۲ مرکز دیگر در روز‌های آینده را داریم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدامین معین راد، مدیر تعاون روستایی خوزستان با اشاره به افتتاح و راه اندازی بیست و هفتمین مرکز خرید تضمینی خرما در استان گفت: به دلیل حجم بالای خرمای تولیدی و متولی بودن تعاون روستایی در امر خرید تضمینی خرمای استعمران از نخلداران، تعداد مراکز خرید خود را به ۲۷ مرکز رساندیم و این آمادگی وجود دارد که ۲ مرکز دیگر را طی روز‌های آینده بازگشایی کنیم.

او با بیان اینکه در ۲۵ مهرماه یک مرکز خرید با ظرفیت اسمی ۲ هزار تنی و توانایی دپوی ۴۰۰ تنی خرما به دلیل رعایت در چینش در شهرک صنعتی شهدای جهاد آبادان و یک مرکز خرید دیگر در ماهشهر افتتاح شد، افزود: در حال حاضر خرید خرمای استعمران به مرز ۱۵ هزار تن رسیده است.

معین راد بیان داشت: شهرستان آبادان هشتمین مرکز خود را افتتاح کرده و در آستانه رسیدن به مرز ۵ هزار تن است، همچنین اینکه شهرستان ماهشهر سومین مرکز خود را افتتاح و از یک هزار و ۴۳۰ تن خرید عبور کرده است و با توجه به اینکه خرید خرما روز‌های پایانی خود را سپری می‌کند، امیدواریم بتوانیم تا پایان مهرماه خرید خرما را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.