خلیلی از برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه در حوزه‌های مختلف از جمله ورزشی، فرهنگی، جوانان و سمن‌ها در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تبریک فرارسیدن هفته تربیت بدنی، گفت: شیوع ویروس کرونا محدودیت‌های زیادی را برای ورزش استان زنجان ایجاد کرده است به طوری که برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی فعالیت های ورزشی  در این استان را  بسیار محدود کرده ایم.

او  ادامه داد: ورزش همگانی و قهرمانی به جد تحت تأثیر محدودیت‌های اعمال شده از سوی ستاد مقابله با کرونا قرار گرفته و در حال حاضر رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی در دستور کار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: باید تمامی فعالان حوزه ورزش نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام کنند تا میزان تهدید به کمترین حد  ممکن برسد.

او افزود: در هفته تربیت بدنی بیش از ۳۰۰ برنامه در حوزه‌های مختلف از جمله ورزشی، فرهنگی، جوانان و سمن‌ها برگزار می‌شود.

خلیلی ادامه داد: در حوزه جوانان نیز ۵۰ برنامه پیش بینی شده و در این حوزه فعالیت‌های خوبی همچون توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد و سمن‌ها صورت گرفته و تبیین گام دوم انقلاب نیز از طریق سمن‌ها آغاز شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱ مسابقه کشوری در استان زنجان برگزار شده و تا پایان امسال رقابت‌های کشوری مختلفی را میزبان خواهیم بود.

او  افزود: در ۶ ماه گذشته ۳۷ ورزشکار زنجانی در بخش آقایان و ۲۴ ورزشکار نیز در بخش بانوان به اردوی انتخابی تیم‌های ملی دعوت شدند که از این تعداد، ۱۵ ورزشکار آقا و ۸ ورزشکار زن برگزیده شدند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.