رئیس هیئت تکواندو استان زنجان از کسب ۲ مدال برنز توسط تکواندوکاران زنجانی در رقابت‌های بین المللی جام فجر خبر داد.

سپهری رئیس هیئت تکواندو استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت: سی‌ و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر در گروه زنان پنجشنبه ۲۲ مهرماه با حضور ۴۱۴ تکواندوکار از کشور‌های ایران، ارمنستان، افغانستان، پاکستان، ترکیه، روسیه، عرق، لبنان، هند، اردن و سوریه در ۸ وزن در هتل پارسیان استقلال تهران برگزار شد.

او افزود: در این دوره از مسابقات خانم سپیده صفری در وزن دوم و آقایان امیرسینا بختیاری و سیاوش بیات در اوزان چهارم و پنجم شرکت داشتند.

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان ادامه  داد: در پایان این دوره از مسابقات سپیده صفری از استان زنجان توانست با برد ۱۱ بر ۹ در مقابل افغانستان به مدال برنز دست پیداکند.

سپهری گفت: در بخش آقایان نیز سیاوش بیات با برد ۲۸ بر ۸ در مقابل ارمنستان و در مرحله یک هشتم نهایی ۲۵ بر ۱۵ در مقابل لبنان و در مرحله یک چهارم نهایی نیز با ۳۶ بر ۱۸ آریان سلیمی از ایران را مغلوب کرد و روی سکوی سوم این دوره از رقابت ها ایستاد.

او ادامه داد: رقابت های این دوره از مسابقات در بخش آقایان از دیروز جمعه ۲۳ مهرماه آغاز شده و امروز به پایان می‌رسد.

سپهری گفت: در این دوره از مسابقات ۱۷۱ تکواندوکار از کشورهای ایران، ارمنستان، افغانستان، پاکستانف ترکیه، روسیه، عراق، لبنان و هند حضور دارند.

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان بااشاره به اینکه سی‌و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر در سطح گرید یک برگزار شد، گفت: به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۱۰_۶ و ۳/۶ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می گیرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.