هاشمیان گفت: واکسن آسترازنکا در گونه دلتا کرونا ایمنی بهتری برای بدن به وجود می آورد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا هاشمیان فوق تخصص مراقبت‌های ویژه و پزشک بیمارستان مسیح دانشوری، میزان اثربخشی واکسن‌های مختلف در برابر گونه دلتای کرونا اظهار کرد: بیشتر مراجعین به ICU افرادی هستند که به کرونای دلتا مبتلا هستند و افراد کرونای دلتا بیشتر به بیمارستان ها مراجعه می کنند تا افراد کرونای آلفا.

او افزود: با ابتلای افراد به کرونای دلتا میزان بسستری ها و فوتی ها در بیمارستان ها افزایش یافت. علاوه بر گونه های دیگر کرونا، دلتا کرونا بیشترین آمار مرگ و میر در دنیا را داشته است. 

فوق تخصص مراقبت‌های ویژه و پزشک بیمارستان مسیح دانشوری، با اشاره به واکسنی که در برابر این گونه میتواند ایمنی داشته باشد بیان کرد: باتوجه به مطالعات انجام شده، واکسن آسترازنکا نسبت به دیگر واکسن ها ایمنی خوبی دارد. واکسن آسترازنکا نسبت به فایزر ایمنی بهتری دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۷ مهر ۱۴۰۰
گفته طبق پژوهشهای انجام شده حالاکجاانجام شدن وروی چندنفروچنددرصدایمنی ایجا میکنه نسبت به بقیه اگه منظورتوایرانه که اینجاکلازیاداسترازنکااستفاده نشده که نتیجش قابل اطمینان باشه اگه جاهای دیگس بایدمیگفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۲۷ مهر ۱۴۰۰
پس چرا سینوفارم وارد کردید؟ خوبها را برای خودشان میزنند و بقیه هیچی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۶ ۲۷ مهر ۱۴۰۰
مام میخوایم اینو بزنیم ولی میگن چون اول سینورفام زدی دومیم باید سینورفام بزنی و کوچکترین اعتنایی هم به اعتراض ما نمیکنن و بزور میخوان سینورفاماشون رو آب کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۲۷ مهر ۱۴۰۰
به عنوان یک پزشک متخصص اهمیت پژوهش استاندارد و قابل ارائه در جوامع علمی را بهتر از همه ما می دانید. این خبر را بر اساس کدام پژوهش و ارائه شده در کدام مرجع قابل دفاع منتشر می کنید؟ آیا واکسن برکت هم در جامعه اماری شما جای داشته یا نه؟