نایب رئیس مجلس به بیان توضیحاتی درباره تذکر تعداد زیادی از نمایندگان مجلس برای رفع تبعیض در پرداخت فوق العاده شغل نیروهای مسلح پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  عبدالرضا مصری نائب رئیس مجلس در نشست علنی امروز سه شنبه ۲۷  مهرماه مجلس شورای اسلامی گفت:تعداد زیادی از نمایندگان مجلس مراجعه کردند و تذکری به ستاد کل نیرو‌های مسلح داشتند.

وی در ادامه بیان کرد: این تذکر برای رفع تبعیض پرداخت فوق العاده شغل است که متاسفانه به همه کارکنان دولت در مناطق جنگی تعلق گرفته، اما علی رغم اینکه وزیر حق را به نیرو‌های مسلح داده، اما ستاد کل این پرداخت را انجام نداده و امیدواریم این پرداخت انجام شود.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سرگرد بازنشسته ارتش
۲۰:۴۷ ۲۷ مهر ۱۴۰۰
ستادکل حق مانظامیانی که ارتقای تحصیلی داشتیم وبرابر هرمقطع تحصیلی برابرقانون ماده 188اجاومصوبه مجلس باید 18ماه ارشدیت میدادند که ندادند تااینکه بازنشسته شده ایم البته االان به شاغلان این ارشدیت را میدهند متاسفانه مانظامیانی که سه چهارسال به خدمت 30ساله داشتیم ندادند که ندادند گفتند بارمالی دارد ما بازنشسته ها ازحق خودمان درنزد خداوند شکوه میبریم وازفرماندهی کل ارتش وستادکل نیروهای مسلح شاکی هستیم وانشالله روزقیامت این حق سوزی را یقه انان را میگیریم اینها دراین دنیا قدرت وحامی دارند حق ماراخوردند ببینیم درروز قیامت هم حامی اینها میتواند از حق خوری انها دفاع کند؟
آخرین اخبار