مقبلی گفت: میانگین ضریب برخورداری البرز از راه‌های روستایی آسفالته ۹۲ درصد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، خداداد مقبلی، معاون ساخت و نگهداری راه‌های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای  در سفر یک روزه به البرز از طرح‌های در دست اقدام راه‌های روستایی استان بازدید کرد.

معاون ساخت و نگهداری راه‌های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حاشیه این بازدید میانگین ضریب برخورداری کشور از راه‌های روستایی آسفالته را حدود ۸۱ درصد گفت: میانگین ضریب برخورداری این استان  از راه‌های روستایی ۹۲ درصد است که خوشبختانه این آمار از میانگین کشوری بالاتر است.

مقبلی گفت: درحال حاضر طالقان کمترین ضریب برخورداری از راه‌های روستایی آسفالته را در بین شهرستان‌های این استان دارد که باز هم در مقایسه با میانگین کشوری در جایگاه بهتری قرار دارد.

او با تاکید براین که برای ساخت راه‌های روستایی طالقان نیاز است تا مسئولان استانی برای توزیع اعتبارات، این شهرستان را در اولویت قرار دهند، افزود: اگر این مهم تحقق یابد به زودی همه روستا‌های این  شهرستان نیز از نعمت راه آسفالته برخوردار خواهند شد.

معاون ساخت و نگهداری راه‌های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به این که درحال حاضر از ۲۶۲ روستای البرز، ۲۴۱ روستا آسفالت شده است، گفت:  ۲۱ روستای این استان با ۱۰۳ کیلومتر راه، هنوز آسفالت نشده‌اند که ۵۵ کیلومتر آن مربوط به شهرستان طالقان می‌شود.

انتهای پیام/ ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.