رونمایی از کتاب « زخمهای نشمرده » در ارومیه

به همت دفتر مطالعات و ادبیات پایداری حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی کتاب « زخمهای نشمرده » در ارومیه رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مراسم رونمایی کتاب « زخمهای نشمرده »، با حضور مدیر دفتر فرهنگ ومطالعات پایداری حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور و جمعی از مسئولان اداری و لشکری استان ، رزمندگان دوران دفاع

مقدس و اقشار مختلف و با همت دفتر مطالعات و ادبیات پایداری حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار و معرفی شد.

کتاب « زخمهای نشمرده » بخشی از خاطرات « جعفر عباس نژاد » آزاده، جانباز و از مدافعان حرم از دوران دفاع مقدس و عملیاتهای مختلف و دوران اسارت ایشان در عراق است که به کوشش« حسین غفاری » از نویسندگان توانای استان در عرصه ادبیات پایداری می باشد که در سال جاری توسط دفتر مطالعات و ادبیات پایداری حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی تولید و منتشر شده است.

در مراسم رونمایی کتاب « زخمهای نشمرده » دلنوشته های دختر مرحوم جعفر عباس نژاد، سرودهای حماسی ، نمایش صحنه ای با موضوع دفاع مقدس، بیان خاطراتی از همرزمان جعفر عباس نژاد از دوران هشت سال جنگ تحمیلی و اسارت ودهمین محفل خاطره از جمله برنامههایی بودند که برای حاضران در برنامه ارائه شدند.

همچنین همزمان با مراسم رونمایی کتاب « زخمهای نشمرده »، نمایشگاه عکس ، گرافیک با عنوان « و آن دقایق آبی» در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد.

در نمایشگاه « و آن دقایق آبی» ۲۵ عنوان عکس از عکاسان برجسته ایران با موضوع رشادت ها و از جان گذشتگی های ایرانیان در طول هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و مقاومت رزمندگان ایرانی در طول سال های دفاع مقدس درمعرض دید عموم قرار گرفت.

استفاده از طرح های گرافیکی و اشعاری متناسب با موضوع عکس از شاعران بنام کشور از شاخصه های اصلی آثار ارائه شده در این نمایشگاه بودند که مورد توجه بسیاری از بازدیدکنندگان قرار گرفتند.

انتهای پیام/گ

 

برچسب ها: حوزه هنری ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.