نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در بازدید از مناطق زلزله زده کوهرنگ گفت: علی رغم اینکه حدود دو هفته از وقوع زلزله در این منطقه می‌گذرد، اما مردم همچنان با مشکلات فراوانی رو به رو هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در سفر به شهرستان کوهرنگ از روستا‌های زلزله زده حسین آباد، میاندوهان علیا، محمود آباد، کچوز، تیک و هوشوت بازید و روند خدمت رسانی را مورد بررسی قرار دادند.

او در این سفر گفت: علی رغم اینکه حدود دو هفته از وقوع زلزله می‌گذرد امام مردم همچنان با مشکلات فراوانی رو به رو هستند.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: رفت و آمد مسئولان به این منطقه فراوان بود و تمامی مشکلات مردم در این بازدید‌ها شناسایی و جهت خسارت گزارش شده است، اما تا کنون آن گونه که باید به مردم این منطقه رسیدگی نشده است.

او ادامه داد: کمک‌های فراوانی از جمله چادر‌های اسکان، وسایل گرمایشی و مواد غذایی که به مردم زلزله زده داده شده است، اما مردم انتظار دارند به صورت جدی به مشکلات آن‌ها رسیدگی شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: با وجود سرمای هوا در این منطقه باید با سرعت هر چه بیشتر به مشکلات مردم رسیدگی شود.

او افزود: مسئولان باید توجه داشته باشند که در بازدید‌ها به همان میزان که به منطقه یا روستایی رسیدگی می‌شود به سایر نقاط هم رسیدگی شود که خدای نکرده مردم از این موضوع گلایه‌مند نشوند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در پایان گفت: گروه‌های جهادی و مسئولین هر چه سریعتر پای کار بیایند تا انشالله به زودی شاهد سر و سامان گرفتن مردم این منطقه باشیم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.