به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود خشایی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در جلسه شورای معاونین شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: ارائه خدمات ۲۲ گانه شرکتهای آب و فاضلاب نظیر درخواست خرید انشعاب، تغییر نام مشترکین و... به صورت غیر حضوری علاوه بر صرفه جویی در وقت و زمان تسریع در انجام کار را نیز شامل میشود.
او اصلاح شبکههای آب برای جلوگیری از هدر رفت آب، تاکید بر جمع آوری قبوض کاغذی، غیر حضوری شدن قرائت کنتورهای آب مشترکین، پیگیری تکمیل ظرفیتهای بخش فاضلاب و تعویض کنتورهای خراب را از جمله دیگر مواردی عنوان نمود که پرداختن به آنها میتواند ارائه خدمات بهتر را امکان پذیر نماید.
بیشتر بخوانید
محمدی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری نیز گفت: با توجه به اینکه دومین استان کم بارش کشور بودیم توانستیم با کمک همکاران و همراهی مردم بهترین عملکرد را در حوزه آبرسانی به شهرها و روستاها ارائه دهیم و شهرهایی همچون سفید دشت و روستاهایی مانند امام قیس که همه ساله با مشکل تامین آب روبرو بودند با تمهیداتی امسال تابستان را بدون تنش آبی بگذرانند.
او با اشاره به برداشت زیاد آب از منابع زیر زمینی در این استان افزود: متوسط آبدهی چاههای چهارمحال و بختیاری به ۷ لیتر بر ثانیه رسیده است که این میزان آبدهی از آبدهی چاههای استانهای کم آب کشور به مراتب کمتر است.
محمدی همچنین از ارتقای نرم افزار مشترکین نیز در یک ماه آینده جهت تسهیل دسترسی مشترکین و دفاتر خدماتی طرف قرارداد خبر داد.
انتهای پیام/ف