بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۲۷ مهر؛

گزارشی از دومین گفتگوی زنده تلویزیونی رئیس جمهور / پیام خداحافظی مدیر کل سابق روابط عمومی صداوسیما

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

صفحه رسمی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور گزارشی از دومین گفتگوی زنده تلویزیونی ایشان را در فضای مجازی منتشر کرد:

"حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی در دومین گفتگوی زنده تلویزیونی خود از هنگام آغاز فعالیت دولت سیزدهم به تشریح اقدامات و برنامه‌های دولت در خصوص مسائل و موضوعات مهم کشور پرداخت.

محور‌های مهم سخنان رئیس‌جمهور:

مقابله با کرونا و واکسیناسیون عمومی اولویت اول و معیشت مردم دومین موضوع مهم دولت است.

از همه کسانی که واکسن نزده‌اند دعوت می‌کنم واکسن بزنند.

معیشت مردم، دغدغه روزانه و هر ساعت بنده است و وضع قیمت‌ها به‌ویژه مواد خوراکی را رصد می‌کنم.

از فشاری که روی مردم است با خبر هستم و همواره احساس می‌کنم در کنار سفره آنان هستم و سختی‌شان را احساس می‌کنم، لذا به دنبال این هستیم که بتوانیم این وضع را اصلاح کنیم.

دولت در شرایط خوبی تحویل ما نشد، اما تلاش می‌کنیم آثار مشکلات، کمتر در زندگی مردم مشاهده شود.

جلسه شورای عالی مسکن را برگزار کردیم و مقدمات کار توسط وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و استانداران در حال انجام و قرار است در هر شهری زمین‌ها شناسایی شود. امروز هم وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد در شهرستان‌های مختلف، اراضی شناسایی شده تا کار مسکن را دنبال کنیم.

باید کسری بودجه را جبران کنیم، اما استقراض از بانک مرکزی پایه پولی را بالا می‌برد و تورم ایجاد می‌کند.

در نخستین ماه آغاز فعالیت دولت جدید در شهریور ماه؛ پرداخت‌ها بدون استقراض از بانک مرکزی انجام شد و در مهرماه هم این کار صورت می‌گیرد و بدون استقراض از بانک مرکزی، ان‌شاءالله می‌توانیم هزینه‌ها، حقوق و دستمزد‌ها و هزینه‌های دولت را تامین و پرداخت کنیم.

بودجه ۱۴۰۱ باید واقعی و بدون کسری بسته شود.

افزایش حقوق‌ها باید به صورت پلکانی انجام شود.

دولت ما مردمی است و ارتباط با مردم همواره وجود خواهد داشت.

در سفر‌های استانی پروژه‌ها شناسایی، بررسی و صورتجلسه می‌شود. وزرا در جلسه شورای اداری در حضور مردم می‌گویند که چه کار‌هایی می‌خواهند بکنند.

در معاونت اجرایی ریاست جمهوری بخشی برای پیگیری تعیین شده که فقط مسئول پیگیری مصوبات سفر‌ها است. بر این اساس کارشناسی قبل از سفر، بررسی حین سفر و سوم پیگیری بعد از سفر تا انجام کار، مراحل سفر‌های استانی هستند.

سفره مردم را به مذاکرات هسته‌ای گره نمی‌زنیم.

نسبت به مذاکرات نتیجه‌محور جدی هستیم، نشان جدیت طرف مقابل هم لغو تحریم‌ها است.

محور و ملاک اصلی برای انتصاب افراد در این دولت، کارآمدی است و در هر سال یکبار ارزیابی کلان نسبت به عملکرد همه مدیران خواهیم داشت."

پست رئیسی

صفحه رسمی غلامحسین محسنی اژه ای، رئیس قوه قضائیه گزارشی از جلسه شورای عالی این قوه را در فضای مجازی منتشر کرد:

"حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جلسه شورای عالی قوه قضاییه با تبریک میلاد خجسته پیامبر اعظم (ص) و آغاز امامت و ولایت بقیه الله الاعظم (عج) اظهار داشت: با طلوع نور و رحمت، بخشی از کاخ‌های ظلم مستکبران فرو ریخت و امیدواریم با ظهور منجی موعود که حامل همین نور و رحمت واسعه است، بنیان و ریشه ظلم و همه کاخ‌های مستکبران فرو ریزد.

◽وی همچنین ابراز امیدواری کرد که مسلمانان جهان با اتحاد بیشتر، بصیرت و تلاش و جهادشان بتوانند دست ظالمان و مستکبران و متجاوزان را از بلاد اسلام قطع و کوتاه کنند.

◽رئیس قوه قضاییه گفت: امیدواریم به برکت این ایام و با جهاد اکبر و اجرای عدالت بتوانیم دست ظالمان زمان و متعدیان به حقوق مردم و بیت‌المال را کوتاه کرده و یار مظلوم و خصم ظالم باشیم و رنج‌هایی که در مسیر تحقق عدالت وجود دارد ما را خسته، منفعل و زمین‌گیر نکند."

پست اژه ای

حمید خواجه نژاد، مدیر روابط عمومی معاونت سیما با انتشار تصویری درباره پایان حضور محمدحسین رنجبران نوشت:

" من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
آشنایى ام با محمد حسین رنجبران به دوره حضورم در پخش اخبار سیما (در دوره‌ای که آقای دکتر جبلی معاون خبر بود) بر مى گردد، او مجرى و سردبیر گفتگوى ویژه خبرى بود و بنده دبیر خبر ٢٢ شبکه سه، فاصله فیزیکی مان به اندازه چند میز تحریریه بود، اما دل‌ها نزدیک تر...
همکارى پر انرژى و جسور و بر کارش مسلط...
همیشه گفته ام حداقل ویژگى یک مدیر روابط عمومى، داشتن روابط عمومى بالا و داشتن قدرت تعامل با دیگران ست.
موفقیت، موفقیت می‌آورد... در اداره کل روابط عمومی سازمان زحمات دلسوزانه‌ای کشید و ان شاالله در دیگر جایگاه‌ها نیز موفق خواهد بود."

پست خواجه نژاد

محمدحسین رنجبران، مدیر کل سابق روابط عمومی صداوسیما پیام خداحافظی خودش را در فضای مجازی منتشر کرد:

" سلام، هر آمدنی را رفتنی است.
من خبرنگار، مجری، تهیه کننده و در یک کلام برنامه سازم.
چهار سال و اندی، در مقطعی سخت تکلیف شد در جایگاهی باشم، با تمام وجود ایستادم در دفاع از رسانه‌ای مظلوم، در دورانی که از پشت هم خنجر می‌خوردیم.

طلب حلالیت دارم و بر من ببخشایید اگر گاهی تلخی کردم، یا سخنم برخی را خوش نیامد، تجربه خوبی بود در کنار همراهان جانم در اداره کل و تمامی همکاران سخت کوش و بی ادعا در رسانه ملی، امیدوارم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، روزگار بهتری پیش رو داشته باشد. آدمی به امید زنده است...

گر من از سرزنش مدعیان اندیشم
شیوه مستی و رندی نرود از پیشم
زهد رندان نوآموخته راهی بدهی‌ست
من که بدنام جهانم چه صلاح اندیشم"

توئیت رنجبران

توئیت رنجبران

توئیت رنجبران

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار