ربیعی: بعد از مصدومیت انصاری تمرکز تیم ما از بین رفت

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص شکست تیم خود مقابل سپاهان اصفهان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از شکست در مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: به تیم فوتبال سپاهان اصفهان و محرم نوید کیا سرمربی این تیم خسته نباشید می‌گویم. بازی اول در لیگ برتر همیشه فراز و نشیب‌های زیادی دارد. بازی برای ما به ۲ بخش قبل و بعد از مصدومیت انصاری تبدیل می‌شود. متاسفانه این تجربه تلخ را سال گذشته هم مقابل ماشین سازی داشتیم که یکی از بازیکنان اصلی ما حین بازی دچار آسیب دیدگی زانو شد. تا قبل از این اتفاق یک موقعیت ما و یک موقعیت هم سپاهان داشت. اما بعد از مصدومیت انصاری تمرکز تیم ما از بین رفت و در بدترین زمان ممکن گل خوردیم و یک بر صفر از تیم سپاهان عقب افتادیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم نیز اشتباهات فردی منجر به گل دوم سپاهان شد، اما در ۳۰ دقیقه پایانی بازی سعی کردیم بازی را کاملا از بالا اداره کنیم و مطمئن بودم موقعیت‌هایی به دست می‌آوریم و به موازات آن موقعیت‌هایی هم در اختیار سپاهان قرار می‌گیرد که سپاهانی با استفاده از ضد حمله خطراتی را بر روی دروازه ما ایجاد کردند.در نیمه دوم توانستیم یک پنالتی بگیریم که متاسفانه تبدیل به گل نشد و گرنه می‌توانستیم به بازی برگردیم.

سرمربی تیم مس رفسنجان بیان کرد: مصدومیت انصاری و نبود ۲ مدافع دیگرمان یعنی کعبی و نصیری خط دفاعی ما را با مشکلات زیادی روبرو کرد. باید واقف باشیم که قطعا سپاهان تیم بهتر بازی بود و ما باید از امروز بیشتر تلاش کنیم تا نقاط ضعفمان را ترمیم کنیم.

ربیعی درباره وضعیت مصدومیت محمد انصاری گفت: وضعیت او هنوز مشخص نشده است، اما فکر می‌کنم مصدومیت او مشکوک به پارگی رباط صلیبی باشد و باید MRI گرفته شود و امیدوارم این گونه نباشد. انصاری برای ما بسیار دوست داشتنی و محبوب است. همه تحت تاثیر این قضیه بودیم.

او خاطر نشان کرد: سال گذشته هم بازی اول را به استقلال ۲ بر صفر باختیم، اما رفته رفته روندمان از لحاظ تاکتیکی بهتر شد و باید از این بازی درس بگیریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار