نبوتی گفت: امنیت کشور موضوعی دو جانبه است و حاکمیت تمام تلاشش را برای حفظ امنیت به کار ببندد و ملت با مشارکت همدیگر امنیت را در کشور برقرار کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نبوتی سرپرست فرمانداری ایذه گفت: امنیت یکی از نعمت‌هایی است که ما در کشورمان به برکت خون شهدا، درایت رهبر معظم انقلاب، جانفشانی نیرو‌های نظامی و انتظامی، تدبیر و تلاش شبانه روزی دستگاه قضا و نیرو‌های امنیتی برقرار شده است و حاکمیت تمام توان خود را برای امنیت ملت به کار می‌گیرد.

او افزود: موضوع امنیت کشور موضوعی دو جانبه است، یعنی حاکمیت تلاشش را برای حفظ امنیت ملت به کار ببندد و ملت با مشارکت همدیگر امنیت را در کشور برقرار کنند، امنیت در کشور یک امر مشارکتی است و این موضوع را با قاطعیت اعلام میکنم امنیتی پایدار است که بوسیله مردم تامین شود و نقش شما بزرگان یک نقش مشارکتی و قطعی در تامین امنیت در شهرستان است.

نبوّتی بیان داشت:حمل سلاح در مراسم‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است و وقتی در یک مراسم کسی به صورت غیر مجاز از سلاح استفاده می‌کند موجب ناامنی شده و جان مردم را به خطر می‌اندازد آیا در فرهنگ ما به خطر انداختن جان مردم ارزش دارد و عزتی است برای فرد از دنیا رفته؟ یا تنها جان مردم را به خطر می‌اندازد؟

سرپرست فرمانداری ایذه با بیان اینکه در فرهنگ غنی بختیاری در مراسم‌ها نه تنها شاهد استفاده از سلاح نبودیم و مردم ضمن عزاداری و سوگواری، تا روز‌ها و ماه‌ها از سلاح‌های خود برای شکار هم استفاده نمی‌کردند، تصریح کرد: فرهنگ غنی بختیاری‌ها مهمان پذیری، صلح و سازش، مهربانی است که ما باید ادامه دهنده این فرهنگ باشیم و از ورود رسم غلط دوری کنیم.

این مقام مسئول گفت: از معتمدین و ریش سفیدان میخواهیم به ما کمک کنید تا با کمک شما این دغدغه و تهدید جانی را از شهرمان دور کنیم و دیگر شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.