ثبت تردد بیش از ۷۲ میلیون خودرو در جاده‌های کرمانشاه

در سال جاری تردد ۷۲ میلیون و ۶۲۴ هزار خودرو در محور‌های استان کرمانشاه ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد کاهش یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این آمار براساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌های هوشمند تردد شمار ثبت شده است،گفت: در مدت مشابه سال گذشته ۷۴ میلیون و ۷۲۶ هزار خودرو در محور‌های استان تردد کردند.

او افزود: محدودیت‌های اعلامی تردد بر مبنای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در ورود و خروج از شهر‌های گروه قرمز و نارنجی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط هموطنان باعث شده که تردد وسایل نقلیه سبک در نیمه نخست سال جاری ۶۱ میلیون ۴۶۱ هزار خودرو باشد در صورتی که در سال گذشته، تردد جاده‌ای ۶۲ میلیون و ۶۸۶ هزار خودرو بوده و این آمار خبر از کاهش ۲ درصدی تردد جاده‌ای می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه ادامه داد: تردد وسایل نقلیه سنگین ثبت شده توسط دوربین‌های تردد ۱۱ میلیون و ۱۶۲ هزار تردد است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد کاهش یافت.

کرمی گفت: بیشترین تردد در محور بیستون کرمانشاه با چهار میلیون تردد و کمترین تردد در محور گیلانغرب به سومار با ۳۴ هزار تردد ثبت شده است.

او بیان داشت: هموطنان می‌توانند برای دریافت اطلاعات راه‌ها و آخرین وضعیت محور‌های مواصلاتی با شماره‌های ۱۴۱مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای تماس بگیرند.

گفتنی است:استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از هشت هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.