ملی پوش جوان کشتی کشورمان در حاشیه مراسم تقدیر از مدال آوران رقابت‌های جهانی، درباره شرایط خود توضیحاتی را بیان کرد.

امیرمحمد یزدانی، ملی پوش کشتی کشورمان در حاشیه مراسم تقدیر از مدال آوران المپیک و پارالمپیک در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: امروز مراسم بسیار خوبی برگزار شد و جا دارد از عوامل دانشگاه علوم و تحقیقات برای برگزاری چنین مراسمی تشکر کنم. خدا را شکر کشتی گیران ما در رقابت‌های جهانی نروژ موفق شدند در ۷ وزن مدال کسب کنند و در ۳ وزن دیگر هم استحقاق گرفتن مدال را داشتیم؛ اما متاسفانه به دلیل بداقبالی، ورزشکارانمان نتوانستند مدالی بگیرند. در کل مسابقات جهانی نروژ از سطح بسیار بالایی برخوردار بودند و امیدوارم کشتی گیران ما در مسابقات آینده هم بتوانند هم‌چنان افتخار آفرینی کنند.

ملی پوش کشتی کشورمان درباره کار با پژمان درستکار، سرمربی تیم ملی بیان کرد: مسابقات نروژ اولین میدان رسمی درستکار در قامت سرمربی تیم ملی بود. او فقط ۲ ماه فرصت داشت تا تیم را برای شرکت در مسابقات جهانی آماده کند. خدا را شکر تیم از لحاظ بدنی کاملا آماده بود و توانستیم در مسابقات جهانی نتیجه مطلوبی کسب کنیم و شرمنده مردم نشدیم.

یزدانی از برنامه‌های خود برای آینده گفت: بعد از چند روز استراحت قرار است خودمان را برای حضور در مسابقات لیگ و همچنین دیدار دوستانه با آمریکا آماده کنیم.


بیشتر بخوانید


ملی پوش کشتی کشورمان درباره استقبال مردم در بدو ورودش به ایران نیز گفت: روزی که به فرودگاه تهران رسیدیم، آن قدر شلوغ بود که من نزدیک بود زیر دست و پای مردم گم شوم (با خنده). خدا را شکر با نتایجی که در رقابت‌های جهانی به دست آوردیم، علاقه مردم به کشتی دوباره افزایش پیدا کرد و امیدوارم این روند در رقابت‌های آینده هم ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار