پیری گفت: ۹۵ درصد دانشجویان و تمامی اساتید و کارکنان دانشگاه فرهنگیان ایلام واکسن کرونا تزریق کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، رمضان پیری رییس دانشگاه فرهنگیان ایلام ، گفت: همه دانشگاه‌ها موظف هستند واکسیناسیون اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان را در دستور کار قرار دهند که این مهم در دانشگاه فرهنگیان ایلام مورد توجه قرار گرفته است.

او با بیان اینکه بازگشایی دانشگاه فرهنگیان نیز گام به گام و بر اساس دستور ستاد ملی کرونا انجام می‌شود، افزود: دانشگاه فرهنگیان ایلام آماده اجرای هرگونه دستورالعمل ستاد ملی کرونا و تصمیمات کشوری است.

رییس دانشگاه فرهنگیان ایلام واکسیناسیون را شرط ورود دانشجو معلمان به پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان ایلام عنوان کرد و گفت: از مجموع ۷۵۰ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان بیش از ۷۰۰ نفر تاکنون واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

پیری ادامه داد: طی جلسه‌ای که با روسای پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان انجام شد، تصمیماتی بر رعایت کامل دستوالعمل‌های بهداشتی در محیط‌های خوابگاه با توجه به امکانات و ظرفیت موجود گرفته شد و دانشگاه فرهنگیان ایلام نیز همچون سایر دانشگاه‌ها آماده حضور دانشجو معلمان در دانشگاه است.

او از دانشجو معلمان جدیدالورودی دانشگاه فرهنگیان ایلام که واکسن دریافت نکرده اند، خواست در سریع‌ترین زمان برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.