رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی با اشاره به اجرای ۱۰ برنامه هنری به مناسبت هفته وحدت در استان گفت: شب شعر وحدت در خراسان‌جنوبی برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،کریمیان رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی گفت: بیش از ۱۰ عنوان برنامه هنری به منظور گرامیداشت هفته وحدت در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی افزود: وجود پیامبر نازنین اسلام حضرت محمد (ص)، مهم‌ترین رکن برای تحکیم پایه‌های وحدت و همدلی است و به همین دلیل در عصر کنونی باید مؤلفه‌های این وحدت و همدلی بیش از گذشته تقویت شود.

کریمیان بیان‌کرد: خراسان جنوبی الگوی وحدت و همدلی در کشور است و مردم این استان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در تمامی عرصه‌ها حضور حماسی در صحنه داشته‌اند و به الگوی عینی برای کشور تبدیل شده است.

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی با اشاره به برنامه‌های هفته وحدت گفت: به مناسبت گرامیداشت این هفته شب شعری با عنوان «وحدت، انسجام و همدلی» با حضور شاعران برجسته خراسان جنوبی به منظور بزرگداشت مقام پیامبر گرامی اسلام (ص) و اهمیت برقراری وحدت و همدلی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای گرامیداشت این هفته مرحله تولید نماهنگ «حضرت خاتم» به کارگردانی «سعید فوداجی» و تهیه کنندگی حوزه هنری خراسان جنوبی کلید خواهد خورد و این نماهنگ در فضای مجازی برای علاقمندان منتشر خواهد شد.

کریمیان به تولید ۷ اثر فاخر خوشنویسی طی هفته وحدت اشاره کرد و افزود: این آثار توسط استاد «مهدی اسماعیلی مود» یکی از خوشنویسان برجسته کشوری با همکاری حوزه هنری استان تهیه شده است و تا پایان این هفته رونمایی می‌شود.

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی گفت: یکی دیگر از برنامه‌های حوزه هنری جهت بزرگداشت هفته وحدت، دیدار با خانواده یکی از رزمندگان اهل تسنن استان است که در دستور کار قرار دارد و برنامه‌های هنری مختلفی در سطح استان از جمله رونمایی از کتاب نیز طی این هفته اجرا خواهد شد.

انتهای پیام / ط ا

برچسب ها: هفته وحدت ، شب شعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.