استاندار یزد گفت: ارتباط با مردم در هر شرایطی اولویت مسئولان در استان یزد است.

مهران فاطمی استاندار یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: سامانه سامد ارتباط مستقیم بین مدیران و آحاد مردم برقرار می‌کند و مردم با تماس با این سامانه سوالات و مشکلات خود را مطرح  و مسئولان مربوطه مسائل را رصد و پیگیری کرده و نتایج را به مردم گزارش می‌دهند.

فاطمی افزود: دولت سیزدهم دولت مردمی است و مردم باید دولت را از خود بدانند و دولت هم خود را خادم و نوکر مردم می داند و تلاش ما بر این است که با پیگیری‌هایی که انجام می‌شود مسائل و مشکلات مردم به خوبی حل و رفع شوند.

او با اشاره به اینکه مسائلی که مردم در تماس با این سامانه بیان می‌کنند متفاوت است، ادامه داد: افراد از مشکلات واحد‌های تولیدی، وام‌های خود اشتغالی و پیش نرفتن کار خود در اداره‌های دولتی گله می‌کنند.

فاطمی با اشاره به اینکه چهارشنبه هر هفته یک مسئول از طریق این سامانه پاسخگوی شهروندان است، بیان کرد: مردم می‌توانند با شماره تلفن ۱۱۱ با مسئولان شهری و استانی خود به صورت تلفنی صحبت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۲۸ مهر ۱۴۰۰
سپاس از توجه ودقت نظر شما آنچه بسیار تعیین کننده ومهم است نتیجه و خروجی این ارتباط هست.
مسولین قبلی صرفا با گفتن بله بله باشه باشه چشم چشم مردم رو دست بسر میکردند.
امیدواریم شما با عمل بداد مردم نجیب برسید
اولین اقدامتان جمع آوری سرعت گیرها و موانع امتداد خیابانها باشد که بسیار چهره و تردد شهری را زشت ومختل کرده.
متاسفانه افکار عوامانه. و نداشتن استراتژی و مطالعه بعضی مسولین موجب هدر دادن بودجه با سرعت گیرهاست