مهران فاطمی استاندار یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: سامانه سامد ارتباط مستقیم بین مدیران و آحاد مردم برقرار میکند و مردم با تماس با این سامانه سوالات و مشکلات خود را مطرح و مسئولان مربوطه مسائل را رصد و پیگیری کرده و نتایج را به مردم گزارش میدهند.
فاطمی افزود: دولت سیزدهم دولت مردمی است و مردم باید دولت را از خود بدانند و دولت هم خود را خادم و نوکر مردم می داند و تلاش ما بر این است که با پیگیریهایی که انجام میشود مسائل و مشکلات مردم به خوبی حل و رفع شوند.
او با اشاره به اینکه مسائلی که مردم در تماس با این سامانه بیان میکنند متفاوت است، ادامه داد: افراد از مشکلات واحدهای تولیدی، وامهای خود اشتغالی و پیش نرفتن کار خود در ادارههای دولتی گله میکنند.
فاطمی با اشاره به اینکه چهارشنبه هر هفته یک مسئول از طریق این سامانه پاسخگوی شهروندان است، بیان کرد: مردم میتوانند با شماره تلفن ۱۱۱ با مسئولان شهری و استانی خود به صورت تلفنی صحبت کنند.
انتهای پیام/
مسولین قبلی صرفا با گفتن بله بله باشه باشه چشم چشم مردم رو دست بسر میکردند.
امیدواریم شما با عمل بداد مردم نجیب برسید
اولین اقدامتان جمع آوری سرعت گیرها و موانع امتداد خیابانها باشد که بسیار چهره و تردد شهری را زشت ومختل کرده.
متاسفانه افکار عوامانه. و نداشتن استراتژی و مطالعه بعضی مسولین موجب هدر دادن بودجه با سرعت گیرهاست