معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری کُنارک با بیان اینکه روند واکسیناسیون اصناف و فعالان اقتصادی این شهرستان با سرعت در حال انجام است، گفت: بیش از ۸۰ درصد متصدیان واحد‌های صنفی کنارک واکسن کرونا دریافت کردند.

بتول دانش شهرکی معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری کُنارک در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  ضمن اشاره به برگزاری جلسات ایمنی و پدافند غیرعامل در فرمانداری کنارک اظهار داشت: طبق گزارش اداره صنعت، معدن و تجارت هم اکنون بیش از ۸۰ درصد از متصدیان واحد‌های صنفی واکسن کرونا دریافت کرده‌اند و در حوزه صنعت نیز واکسیناسیون ۹۵ درصدی انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه انجام مسئولیت اجتماعی، تعهد همگانی در کمک به جامعه است، تصریح کرد: شهرستان کنارک در زمینه تزریق واکسن کرونا با همراهی مردم و تلاش مرکز بهداشت پیشگام است و در این زمینه اصناف و واحد‌های تولیدی و فعالان اقتصادی نیز همکاری قابل توجهی داشته‌اند.

معاون فرماندار کنارک گفت: با روندی که در پیش است به‌زودی واکسیناسیون ۱۰۰ درصدی کارکنان و متصدیان واحد‌های صنفی و صنایع این شهرستان انجام خواهد شد.

شهرستان کنارک در سواحل مکُران جنوب سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار