رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: باید زمان صدور پروانه را کاهش دهیم و در احداث مسکن کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمود مسگریان، رئیس شورای اسلامی شهر همدان در جمع اعضای انجمن فرهنگی ثارالله با بیان اینکه این انجمن بر اساس احساس تکلیف شرعی و دینی تشکیل شده است، افزود: یکی از برکات فعالیت این مجموعه افزایش سرمایه‌های اجتماعی است و هر چه این گونه تعاملات افزایش یابد شاهد اتفاقات و رویداد‌های پیش رو هستیم.

او با بیان اینکه امروز شورای شهر تلفیقی از جوانان و باتجربه‌هاست و این مهم باعث افزایش امید شده است افزود: همه افراد تمام وقت خود را برای رفع مشکلات و برنامه‌ریزی برای توسعه شهر صرف کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه شهروندان هر روز به شورا مراجعه می‌کنند و بسیاری از این مراجعات به مشکلات کهنه‌ای در گذشته باز می شود، تأکید کرد: نخستین مسئولیت شورا در انتخاب شهردار به ثمر نشست و موفق شدند با اجماع شهردار را انتخاب کنند و شهردار هم با حرکت جهادی به دنبال تحقق این اهداف هستند.

مسگریان با بیان اینکه باید زمان صدور پروانه را کاهش دهیم و در احداث مسکن کمک‌های خود را داشته باشیم ادامه داد: طرح جامع را باید به سرانجام برسانیم و ورودی‌های شهر که تناسبی با شهر زیبای همدان ندارد، سامان بدهیم.

او  با بیان اینکه در تلاش هستیم با همکاری اعضای شورا به اهداف بلند خود برسیم  بیان کرد: ما با مضیقه‌هایی، چون درآمد و بودجه مواجه هستیم به طوری که شهرداری همدان در ماه ۳۵ میلیارد تومان حقوق پرداخت می‌کند و باید روزانه ۵ میلیارد تومان درآمد داشته باشد.

مسگریان گفت: با توجه به این موارد شهردار برنامه‌های ویژه‌ای برای تحقق درآمد ارائه داده است و امیدواریم که این مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/د

برچسب ها: شورای شهر ، صدور مجوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار