رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: عسلویه سرمایه بزرگی دارد که می‌تواند به تنهایی مشکلات عمده‌ای از کشور را حل کند، بنابراین افرادی که در این منطقه کار می‌کنند باید حمایت شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و  جمعی از اعضای این کمیسیون که شامگاه چهارشنبه (۲۸ مهر) وارد عسلویه شده بودند امروز (پنجشنبه ۲۹ مهر) به صورت هوایی از تاسیسات منطقه عسلویه بازدید کردند.

در این بازدید هوایی، محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و برخی از مدیران نفت و گاز پارس اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس را همراهی کردند.

نظارت میدانی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با هدف بررسی آثار بودجه‌ریزی عملیاتی مورد نیاز استان‌ها در امسال انجام شده است تا بتوان با نگاه استانی، بودجه سال ۱۴۰۱ را پیگیری کرد.


بیشتر بخوانید


حمایت کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از صنعت نفت

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در نشست اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی که با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در عسلویه برگزار شد،گفت: این کمیسیون و مجلس شورای اسلامی همیشه کمک‌های خوبی برای صنعت نفت انجام داده‌اند که این امر تداوم خواهد یافت.

حمیدرضا حاجی بابایی افزود: عسلویه سرمایه بزرگی دارد، که می‌تواند به تنهایی مشکلات عمده‌ای از کشور را حل کند.

او ادامه داد: مجلس شورای اسلامی و کمیسیون برنامه و بودجه نخستین مقوله‌ای که از شما می‌خواهد شفافیت در نفت است، پس از آن اطمینان داشته باشید هر آن چه از ما کمک بخواهید، انجام خواهیم داد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: باید به بحث نیروی انسانی در صنعت نفت توجه بیشتری داشت. افرادی که در منطقه عسلویه کار می‌کنند جانشان را کف دستشان گرفته‌اند، بنابراین باید حمایت شوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.