شما می‌توانید آخرین اخبار ورزشی را هر روز در پادکست باشگاه خبرنگاران جوان بشنوید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید هر روز در پادکست ورزشی، آخرین عناوین اخبار ورزشی را با ما بخوانید و بشنوید.

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تازه‌ترین رده بندی تیم‌های ملی فوتبال جهان را امروز ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) اعلام کرد که بر این اساس تیم ملی فوتبال کشورمان با ۱۵۴۵ امتیاز و بدون تغییر نسبت به رده بندی ماه قبل در رتبه ۲۲ جهان باقی ماند.

علاوه بر این، تیم ملی فوتبال کشورمان در قاره آسیا نیز بدون تغییر نسبت به رده بندی پیشین در صدر جدول ایستاد.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران باید فردا (جمعه) در اهواز به مصاف فولاد خوزستان برود.

سرخ‌ها که لیگ بیستم را با قهرمانی پشت سر گذاشتند، امید زیادی به کسب ششمین جام پیاپی دارند و می‌خواهند همچنان بر بام فوتبال ایران بایستند.

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در کنفرانس مطبوعاتی پس از جلسه شورای فیفا گفت: "جام باشگاه‌های جهان اوایل سال ۲۰۲۲ برگزار می‌شود. هنوز تاریخ دقیقی اعلام نشده است، اما میزبان امارات متحده عربی خواهد بود."

تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران امروز در بازی فینال رقابت‌های بین المللی امارات مقابل روسیه صف آرایی و نتیجه را ۳ بر یک واگذار کرد و نایب قهرمان شد.

فاطمه اسماعیلی تک گل این دیدار را برای تیم ملی کشورمان به ثمر رساند. این نخستین حضور بانوان هاکی روی یخ ایران در رقابت‌های بین المللی بود.

سومین دوره از مسابقات بین‌المللی تکواندوی آزاد آسیا در گروه مردان امروز در تهران به پایان رسید.

تکواندوکاران ایرانی با کسب ۸ مدال طلا و ۱۰۰۵ امتیاز قهرمان شدند. هوگوپوشان ترکیه با یک نقره و ۶۶ امتیاز عنوان نایب قهرمانی را به دست آوردند و هند با یک برنز و ۳۶ امتیاز سوم شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار