مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس از وقوع دو حادثه رانندگی در شیراز با ۲ کشته و ۷ مجروح خبر داد.

محمد جواد مرادیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، از وقوع دو حادثه رانندگی در شیراز با ۲ کشته و ۷هفت مجروح خبر داد و گفت: حادثه نخست در ساعت ۱۹:۲۴ امشب تصادف زنجیره‌ای بین چندین دستگاه (پراید-پژو-۲ دستگاه موتور سیکلت) در زیر گذر شیراز به سمت دروازه سعدی رخ داد.

او افزود: با اعلام این حادثه بلافاصله سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام شد.

مرادیان با اشاره به مرگ ۲ نفر و مصدوم شدن ۳ نفر در این سانحه رانندگی، ادامه داد: متاسفانه در این تصادف یکی از فوتی‌ها سرنشین پراید و فوتی دیگر راکب موتورسیکلت بوده است و مصدومان بدحال نیز پس از دریافت خدمات پزشکی اولیه به بیمارستان شهید رجایی اعزام شدند.

 رئیس اورژانس استان فارس تصریح کرد: همچنین در همین زمان مذکور تصادفی بین دو دستگاه سواری پراید و mvm در کمربندی شیراز اتفاق افتاد که ۴ مصدوم برجای گذاشت و ۲ مصدوم جهت دریافت خدمات درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

مرادیان پیشتر از این اعلام کرده بود که در شش ماهه نخست امسال متاسفانه ۲۵۱ نفر درحوادث ترافیکی قبل از رسیدن تیم‌های امدادی اورژانس جان باختند.

او با بیان اینکه اگر افراد دچار حادثه شدند لازم است بلافاصله با اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرند، اضافه کرد: همچنین در صورت بروز تصادف پیش از هر کاری خونسردی خود را حفظ کرده، از ازدحام در محل حادثه بپرهیزند و در صورتی که مصدوم بیهوش است و خطر آتش سوزی و انفجار خودرو وجود ندارد، بیمار را به هیچ وجه جابه جا نکنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار