شایعات جدیدی در مورد محصول جدید اپل به بیرون درز کرده است که گفته‌های مینگ چی کو را تایید می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از appleinsider، طبق شایعات، MacBook Air دارای تراشه M۲، دوربین ۱۰۸۰p، حاشیه سفید و شارژر بی سیم مدل MagSafe است. MacBook Air اپل تا سال ۲۰۲۲ به روز نمی‌شود، اما شایعات جدید ادعا می‌کنند که نسخه نسل بعدی نازک و سبک است که ظاهرا عناصر اصلی مک بوک پرو اخیراً رونمایی شده را خواهد داشت.

یک کارشناس معتبر به تازگی با انتشار تعدادی توئیت مشخصات MacBook Air آینده را بیان کرد و گفت که این لپ تاپ بیشتر با مدل‌های مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی مطابقت دارد، حرکت می‌کند. با این که "M۲" یک تراشه کم مصرف و با کارایی بالا است، اما بعید به نظر می‌رسد که از پردازنده‌های مدل M۱ Pro یا M۱ Max قوی‌تر باشد، زیرا MacBook Air برای کاربران حرفه‌ای در نظر گرفته نشده است.

MacBook Air

مشخصات احتمالی MacBook Air

به گفته dylandkt، فناوری نرخ تجدید متغیر ProMotion که این هفته در مک بوک پرو معرفی شد، در MacBook Air جدید ظاهر نخواهد شد. همچنین صفحه نمایش Mini-LED برای این محصول محتمل خواهد بود. سایر ویژگی‌های MacBook Pro که ظاهراً برای یکپارچه سازی تنظیم شده است مثل شارژ MagSafe که از آداپتور ۳۰ واتی انرژی می‌گیرد نیز در محصول جدید اپل وجود دارد. اتصال جانبی از جمله پشتیبانی از حداقل دو مانیتور خارجی و از طریق پورت‌های USB-C انجام می‌شود، اما از کارت خوان SD و HDMI انتظار انجام این کار نمی‌رود.

محصولات هوشمند اپل

مانند iMac ۲۴ اینچی با تراشه M۱، پیش بینی می‌شود که اپل مک بوک ایر را در رنگ‌های مختلف ارائه دهد، در حالی که حاشیه‌ها و صفحه کلید لپ تاپ از رنگ مشکی به رنگ سفید تغییر کرده است. شایعات امروز منعکس کننده پیش بینی تحلیلگر اپل یعنی مینگ چی کو است که اوایل امسال گفته بود MacBook Air ۲۰۲۲ دارای صفحه نمایش مینی ال‌ای دی ۱۳.۳ اینچی، شاسی بازطراحی شده با گزینه‌های جدید رنگ و تراشه سری M است. پیش بینی می‌شود اپل در اواسط سال ۲۰۲۲ طراحی مجدد MacBook Air خود را آغاز کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.