درخشش بانوان رزمی کار کردستانی در مسابقات انتخابی تیم ملی

بانوان رزمی کار کردستانی در مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی با کسب مقام اول تیمی با ۸ مدال طلا، ۴ نقره و ۳ برنز خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،بانوان رزمی کار انجمن‌های ورزش‌های رزمی کردستان برای نخستین بار در مسابقات قهرمانی «او- اسپرت» کشور با هدف انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی مقام اول تیمی و ۱۵ مدال رنگین طلا، نقره و برنز  را کسب کردند.

 در این مسابقات که ۲۷ و ۲۸ مهرماه جاری در همدان برگزار شد، بانوان رزمی‌کار انجمن‌های ورزش‌های رزمی کردستان توانستند با اقتدار و افتخار به ۸ مدال طلا، ۴مدال نقره و ۳ مدال برنز دست یابند.

 در این مسابقات و در رده نوجوانان مبینا ویس پور در وزن ۳۲ کیلوگرم مدال طلا، هونیا کریمی در وزن ۴۴ کیلوگرم مدال طلا، دنیا عابدی در وزن ۶۰ کیلوگرم مدال طلا، آذین مصطفوی در وزن ۵۴ کیلوگرم مدال طلا، آسو اسماعیلی در وزن ۵۴کیلوگرم مدال برنز و هاوژین صیدی در وزن ۵۶ کیلوگرم مدال برنز را کسب کردند.

 همچنین در رده جوانان عسل رشیدنژاد در وزن ۴۵ کیلوگرم مدال طلا، فرزانه حسینی در وزن ۶۴ کیلوگرم مدال طلا، نازیتا مصطفی در وزن +۶۴ کیلوگرم مدال طلا، مونا ویس پول در وزن ۵۴ کیلوگرم مدال نقره، کیژان قاسمی در وزن +۶۸ کیلوگرم مدال نقره و بهاره شریفی در وزن ۵۲ کیلوگرم مدال برنز را بدست آوردند.

در رده بزرگسالان نیز، نگین کریمی در وزن ۵۶ کیلوگرم مدال طلا، نگار محمدزاده در وزن ۵۱ کیلوگرم مدال نقره و ثویبه شریفی در وزن ۶۴ کیلوگرم مدال نقره را کسب کردند.

گفتنی است نگار کریمی به عنوان سرمربی، روژین زارعی سرپرست تیم، معصومه هداوند، دلشاد کریمی و ثریا سلیمانی نیز به عنوان مربی در این مسابقات، بانوان رزمی کار کردستانی را مربیگری و همراهی کردند .

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار