مدیر کل دامپزشکی کردستان گفت:چهار خودروی حامل مرغ زنده بدون مجوز بهداشتی قرنطینه‌ای حمل که در حال خروج از استان بودند توقیف شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،مجتبی ورمقانی مدیر کل دامپزشکی کردستان گفت: روز گذشته اکیپ‌های ستادی دامپزشکی استان چهار خودروی حامل مرغ زنده بدون مجوز بهداشتی قرنطینه‌ای حمل که در حال خروج از استان بودند را شناسایی و توقیف کردند.

ورمقانی ضمن تقدیر از همکاران ستادی اداره کل که با تلاش و مرارت موفق به این مهم شدند اظهار داشت: اکیپ‌های ستادی اداره  کل دامپزشکی  کردستان در ساعات ابتدایی روز گذشته، ۴ دستگاه خودروی حامل مرغ زنده فاقد گواهی حمل بهداشتی قرنطینه‌ای که قصد خروج از استان و مرز را داشتند شناسایی و با هماهنگی نیروی انتظامی نسبت به توقیف محموله‌ها اقدام نمودند.

او اضافه کرد: این عملیات در پی رصد چندین روزه از اقدامات افرادی سود جو که قصد خارج نمودن مرغ زنده از مرز را داشتند حاصل شد و به همین منظور اکیپ‌های ویژه اداره کل دامپزشکی کردستان از ساعت‌ها قبل پس از انجام هماهنگی‌های لازم، با استقرار در مسیر‌های مختلف شهرستان مریوان، نسبت به توقیف این ۴ خودرو حامل مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی قرنطینه‌ای حمل، اقدام نمودند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.