به تازگی تصاویری از تبلت جدید شرکت سامسونگ منتشر شد که به باتری پر قدرت و دوربین دوگانه مجهز است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا؛ شرکت سامسونگ در مجموع دارای سه تبلت اندرویدی سری Galaxy Tab S7 است و طبق شایعات پیش بینی می‌شود سه جانشین در سال ۲۰۲۲ با مشخصات به روز شده و صفحه نمایش غول پیکر ۱۴.۶ اینچی AMOLED در مدل Tab S8 Ultra عرضه شوند. اکنون OnLeaks و Zouton US با یکدیگر همکاری و تصاویر جدیدی از Galaxy Tab S8 نقره‌ای ۱۱ اینچی را منتشر کردند.

جزئیاتی از تبلت جدید سامسونگ

تبلت Tab S8 از حاشیه‌های یکنواخت نازک در جلو و در اطراف ال سی دی ۱۱ اینچی برخوردار است. نرخ تازه سازی نمایشگر ۱۲۰ هرتز و پشت و کناره‌های این تبلت صاف است. بریدگی‌های آنتن در قسمت پشت دقیقاً مانند Tab S۷ و حتی نوار مغناطیسی برای شارژ قلم S و دوربین‌های دوگانه ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی نیز شبیه به مدل قبلی تبلت سامسونگ است.

تبلت جدید سامسونگ

تبلت جدید سامسونگ

گفته می‌شود که اسکنر اثر انگشت فیزیکی و دکمه پاور نیز یکی هستند. تغییرات بزرگ در زیر بدنه ایجاد می‌شوند، جایی که انتظار می‌رود تراشه جدید اسنپدراگون ۸۸۸ یا شاید جانشین آن SD ۸۹۹ تعبیه شده باشد، البته هنوز اطلاعات بیشتری در این باره اعلام نشده است. پیش بینی می‌شود که Tab S8 با قیمت کمی بالاتر از مدل قبلی خود و با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی رونمایی شود، اما بقیه مشخصات احتمالاً بدون تغییر باقی می‌مانند. همچنین این تبلت با باتری ۸۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 45W به بازار می‌آید.

تصویر Samsung Galaxy Tab S8

تصاویر جدید Samsung Galaxy Tab S8  لو رفت

انتظار می‌رود سامسونگ سری گلکسی تب اس ۸ خود را حدود ژانویه یا فوریه ۲۰۲۲ با مدل پایه ۱۱ اینچی با قیمت حدودی ۸۴۰ دلار به بازار فناوری دنیا معرفی کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار