فرمانده مرزبانی ناجا:

هیچ‌ یک از گذرهای مرزی و پایانه‌ها بسته نیست

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: قاطعانه به تحرک گروهک‌های معاند پاسخ می‌دهیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا در مراسم دانش آموختگی فراگیران مرکز آموزش علوم و فنون مرزبانی ثامن الائمه (ع) ناجا با تبریک آغاز هفته وحدت گفت: ایران با ۱۵ کشور همسایه و هم مرز است و امنیت پایدار و مطلوبی در مرز‌های کشور به ویژه در مرز‌های جنوب شرقی برقرار است.

او با اشاره به بازگشایی مرز ایران و ترکمنستان افزود: بحمدالله روادید تجاری و اقتصادی نیز در پایانه‌های مرزی فعال و برقرار است و مرزبانان با تلاش شبانه روزی جهت تسهیل در امور با جدیت مشغول به خدمت‌رسانی هستند.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: در صورت تحرک گروهک‌های معاند و بیگانگان در مرز‌های جمهوری اسلامی ایران، مرزبانان غیور نیروی انتظامی با اقتدار از حدود و ثغور کشور حراست و پاسداری خواهند کرد.

گودرزی بیان کرد: تعامل و ارتباط دیپلماسی با کشور‌های همسایه به خوبی برقرار است و هیچ یک از گذر‌های مرزی و پایانه‌ها بسته نیست و تبادل تجاری و اقتصادی در مرز‌ها به خوبی در حال اجراست.

او با بیان اینکه مرزبانان با اقتدار در سراسر مرز‌های ایران اسلامی هوشیار بوده و در مرز‌های کشور امنیت برقرار است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری، ناجا را از ستون‌های استوار امنیت در کشور دانسته اند که این افتخاری بزرگ برای نیروی انتظامی است.

فرمانده مرزبانی ناجا تاکید کرد: اقتدار توام با مهربانی در نیرو‌های انتظامی به عنوان مظهر اقتدار ملی وجود دارد.

گودرزی اظهار کرد: امروز با تمام تهدیدات پیرامونی، امنیت مطلوبی در مرز‌های کشور با حضور مرزبانان نیروی انتظامی و سایر نیرو‌های مسلح وجود دارد که این امنیت را مرهون رشادت مرزبانان و خانواده صبور آن‌ها هستیم.

او افزود: غیورمردان ایرانی در هشت سال دفاع مقدس با ۴۴ کشور استکباری جهان جنگیدند و با سربند "یازهرا (س) " به دل دشمن می‌زدند و امروز مرزبانان ادامه دهنده راه این غیورمردان در مرز‌های شرف و عزت ایران اسلامی می‌باشد.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار