مدیرکل پست لرستان گفت: در حال حاضر بیش‌از یک میلیون و ۱۰۰ هزار رکورد کُدپستی در بانک اطلاعاتی ما موجود بوده، اما آنچه مطالبه هم استانی‌هاست ایجاد پلاک‌های کُدپستی و نصب آن‌ها در سردرب اماکن به‌ویژه هم استانی‌هاست که جدی و به حق است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،  محمد ناظری ،مدیرکل پست لرستان در رابطه با پلاک کد پستی ده رقمی در درب اماکن استان، اظهار کرد: اداره‌کل پست لرستان بنابر وظیفه‌ای که دارد فرآیند ایجاد، نگهداری و به روزرسانی اطلاعات کد پستی ۱۰ رقمی در سطح استان در همه حوزه‌ها و همه جغرافیا اعم از شهری و روستایی و اماکن مسکونی، تجاری، اداری، خدماتی و اماکنی که به‌عنوان مکان در استان فرض کنید اطلاعات را ایجاد کرده و نگه‌داری می‌کنیم و مستمراً در حال به روزرسانی آن‌ها هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش‌از یک میلیون و ۱۰۰ هزار رکورد کُدپستی در بانک اطلاعاتی ما موجود بوده، اما آنچه مطالبه هم استانی‌هاست ایجاد پلاک‌های کُدپستی و نصب آن‌ها در سردرب اماکن به‌ویژه هم استانی‌هاست که جدی و به حق است.

ناظری عنوان کرد: قانون مشخص کرده در بحث ایجاد، نگه‌داری و به روز رسانی اطلاعات و ارائه آن‌ها به دستگاه‌های مرتبط از وظایف اداره‌کل پست لرستان است که تلاش کردیم آن‌را در خور مردم استان انجام دهیم.

مدیرکل پست لرستان بیان کرد: ساخت و نصب پلاک کُدپستی ده رقمی در جغرافیای شهری برعهده شهرداری‌ها و در روستا‌ها نیز برعهده دهیاری‌هاست، از شهرداران، دهیاران و بخشداران تقاضا داریم که همکاری کرده و این موضوع را پیگیری و بررسی کنند ما نیز داده‌هایی را که در اختیار داریم در اختیارآن‌ها قرار می‌دهیم که بتوانند ساخت و نصب پلاک کد پستی ده رقمی را انجام دهند و مطالبه هم استانی‌ها تحقق پیدا کند.

وی تصریح کرد: اداره‌کل پست لرستان در همکاری با شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اعلام آمادگی می‌کند و با شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها و دهیارانی که امروز منصوب می‌شوند نیز همکاری لازم را خواهد داشت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.