مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰ پروژه عمرانی ورزشی شامل ۳۴ سالن ورزشی و ۶ استخر شنا در مدارس استان از محل اعتبارات ملی، استانی و خیری در حال اجرا است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رضا سرحدی نیا مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان  اظهار کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، این سازمان اقدام به طراحی و احداث فضا‌های ورزشی استاندارد در مدارس استان کرده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان افزود: ۴۰ پروژه عمرانی ورزشی شامل ۳۴ سالن ورزشی و ۶ استخر شنا در استان از محل اعتبارات ملی، استانی و خیری در حال اجراست که در صورت تامین اعتبار و ابلاغ تخصیص تا پایان سال ۱۴۰۱ افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۷۳ میلیارد ریال اعتبار در سال جاری لازم است تا این پروژه‌ها طبق برنامه زمانبندی پیش برود، گفت: ۱۱ سالن ورزشی و ۲ استخر شنا تاکنون پیشرفت بالای ۷۰ درصد دارند و در شش ماهه نخست سال آینده به بهره برداری خواهد شد.

سرحدی نیا همچنین ادامه داد: تعداد ۳۱ فضای ورزشی با بیش از ۱۷ هزار متر مربع زیربنا و اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد ریال شامل ۱۷ سالن ورزشی، ۱۳ زمین چمن مصنوعی در استان سیستان و بلوچستان طی ۳ سال گذشته به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار