نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی؛

کوچکترین حاشیه سازی ظلم به مردم و دولت است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: انحراف در مسیر دولت ظلم به نظام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید رضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: انحراف در مسیر دولت ظلم به نظام، مردم و خون شهدا است.

 شامگاه شنبه در آیین تودیع و معارفه استاندار همدان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، افزود: دولت امروز وظیفه سنگینی به عهده دارد و همه موظفیم با تمام قدرت دولت را حمایت کنیم و کوچکترین حاشیه سازی ظلم به مردم و دولت است.

وی ادامه داد: آنچه که اتفاق افتاد اراده دولت آیت الله رییسی است و همه بزرگان استان در کمک به استاندار حاضر و با هم همراه هستند.

حاجی بابایی با بیان اینکه کار‌های بزرگی در استان در حال انجام است اظهار داشت: همه استانداران منشا خدمات بوده اند، اما از شاهرخی به دلیل سلامت وی قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه شاهرخی با تمام توان کار کرده و اکنون ۸۰ طرح ملی در استان در حال انجام است افزود: نمایندگان فعال، پرکار و با تجربه در استان هستند که این ظرفیت با شاهرخی همراه بود.

حاجی بابایی ادامه داد: همراهی و بدون حاشیه بودن مجمع نمایندگان با شاهرخی در کشور مطرح بود.

وی با تاکید بر اینکه در استان همدان عقلانیت و انقلابی گری حاکم است ابراز امیدواری کرد: استاندار جدید منشا خدمات باشد و حرکت‌های سنگین را در استان ادامه دهد.

وزیر کشور عصر امروز (شنبه) به منظور معرفی استاندار جدید همدان و تکریم استاندار قبلی این استان وارد همدان شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.