۲۲ پروژه کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی در حال اجرا

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی گفت: ۲۲ پروژه احداث، توسعه و بهسازی کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حاجی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی گفت: ۲۲ پروژه‌ کتابخانه‌های عمومی استان با مجموع زیربنای ۹ هزار و ۷۶ متر مربع در حال اجرا است که تاکنون برای اجرای آن‌ها ۱۴ میلیارد و ۳۴۹ میلیون تومان هزینه شده است.

او افزود: توسعه کتابخانه‌های عمومی استاد سعیدی بیرجند، ملاعبدالله بشروی، عبدالحسین فرزین، بصیرت درح، نوسازی و بهسازی کتابخانه محمدتقی کریم‌پور بیرجند و راه‌اندازی بخش تخصصی روشندلان و ناشنوایان آن و احداث ۱۶ ساختمان جدید از جمله کتابخانه مرکزی قاین، کتابخانه شهید انصاری، کتابخانه قلم‌چی فردوس، کتابخانه روستا‌های نوغاب درمیان و تیغاب نهبندان از جمله طرح‌های در دست اجرا است که برای تکمیل آن به حدود ۳۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

حاجی اظهار کرد: امسال از منابع مختلف ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های کتابخانه‌های استان مصوب شده است که با اختصاص کامل این اعتبار تعداد زیادی از طرح‌ها تکمیل و به مرحله بهره‌برداری می رسند.

هم اکنون ۸۱ کتابخانه عمومی با ۹۹۱ هزار و ۹۵۷ نسخه کتاب در ۱۱ شهرستان استان فعال است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار