مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : یکی از مهمترین اولویت‌های این شرکت برای فصل سرد سال تامین و پایداری سوخت مشترکان خانگی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : برای تامین سوخت مورد نیاز مشترکان خانگی ممکن است در صورت نیاز و براساس اعلام قبلی شرکت گاز استان نسبت به محدودیت و یا قطع گاز مصرفی اقدام کند.

او گفت : نیروگاه‌ها و صنایع عمده لازم است این آمادگی را داشته باشند که از سوخت مایع و جایگزین که براساس هماهنگی‌های به عمل آمده با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در اختیار آن‌ها قرار گرفته و ذخیره کرده اند استفاده کنند.

شهبازی ادامه داد: باتوجه به ورود به فصل سرد سال و نظر به هماهنگی به عمل آمده با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان، نیروگاه‌ها و صنایع عمده باید نسبت به تهیه و ذخیره سازی سوخت دوم و جایگزین اقدام نمایند.

مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه افزود: اولویت اول شرکت گاز استان در فصل سرد تأمین و پایداری سوخت مشترکین بخش خانگی است هرچند انتظار می‌رود شهروندان مانند همیشه صرفه جویی‌های لازم را در مصرف سوخت داشته باشند.

او افزود: به منظور جلوگیری از هدر رفت گاز مصرفی، طرح رایگان بهینه سازی موتورخانه و تأسیسات واحد‌های خانگی و تجاری در دست اقدام است که این کار باعث صرفه جویی ۱۰ درصدی در مصرف گاز طبیعی خواهد شد.

شهبازی گفت: هم اکنون ۲۹ شهر و هزار و ۷۴۱ روستا، ۲ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی و ۷۴ جایگاه CNG با بیش از ۶۳۴ هزار مشترک در استان مشترک گاز طبیعی هستند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.