رضوانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اینکه دولت تا این لحظه سخنگویی را انتخاب نکرده قابل دفاع نیست

عضو جبهه پایداری درباره برخی اقدامات دولت سیزدهم توضیحاتی را ارائه کرد.

غلامحسین رضوانی عضو جبهه پایداری در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به فقدان سخنگو در دولت سیزدهم ، بیان کرد: قاعدتا  اینکه دولت تا این لحظه سخنگویی را انتخاب نکرده قابل دفاع نیست و امیدوارم که هرچه زودتر انتخاب شود.

وی آسیب‌های فقدان سخنگوی دولت را اینگونه تشریح کرد: ممکن است برخی‌ها نسبت‌های نادرستی به دولت ارائه بدهند و حقایق آنگونه که باید و شاید به اطلاع افکار عمومی نرسد و مسائلی از این قبیل؛بنابراین فقدان سخنگوی دولت آسیب‌های خاص خود را دارد .

رضوانی افزود: قطعا مردم توقعات به حقی از دولت دارند که طبعا اینکه دیگر دولت‌ها چه اقداماتی انجام داده‌اند چاره کار مردم نیست، بلکه دولت  باید بیش از این فعالیت کند و پاسخگوی توقعات به حق مردم باشد . معتقدم که دولت در این مسیر هست اما اینکه می‌توانست بهتر از این هم باشد قابل تردید نیست.

رضوانی خاطر نشان کرد: پیشنهاد من این است که رئیس دولت سیزدهم هرچه زودتر عوامل کلیدی دولت قبلی را حذف کند و این افراد به هیچ عنوان در این دولت نباید حضور داشته باشند؛ توجیهاتی از قبیل اینکه دولت فراجناحی است قابل قبول نیست و باید همه نیروهایی که وفادار به نظام و انقلاب هستند فارغ از هر جناحی در دولت باشند اما افراد کلیدی دولت قبل باید به مرخصی فرستاده شوند و لزومی ندارد که حتما در همان سمت هایی که قبلا بوده اند باشند. 

این نماینده مجلس بیان کرد: اصلا چرخش نخبگان یکی از معانی اش این است،یعنی افرادی که کارنامه شان جلوی چشم مردم است هرچه زودتر جایگزین شوند ؛ در نهایت امیدوارم دولت آقای رئیسی همچنان که در زمینه واکسن توفیقات زیادی داشته در زمینه کنترل بازار هم هرچه زودتر از ابزارهای قانونی استفاده کند و با گماردن افراد شایسته به سمت هایی مانند سازمان هایی که عهده دار تنظیم بازار هستند هرچه زودتر بر کنترل بازار فائق بیاید .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار