کشف ۵۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در مریوان

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان از کشف ۵۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،سرهنگ رستم نیا فرمانده انتظامی شهرستان مریوان گفت: درپی کسب اخباری مبنی بر نگهداری و استفاده غیر مجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در چند محل از شهرستان مریوان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

رستم نیا بیان کرد: پس از تکمیل و اطمینان از صحت اطلاعات، مامورین با هماهنگی مقام قضایی و با همکاری نماینده اداره برق به محل‌های مورد نظر اعزام ودر بازرسی از آنجا ۵۶ عدد استخراجگر رمز ارز دیجیتال قاچاق که به صورت غیر مجاز فعال شده بودند را کشف کردند.

او با اشاره به دستگیری ۶ نفر در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان ارزش دستگاه‌های مذکور قاچاق را ۶ میلیارد و ۷۳۶ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان در پایان با بیان اینکه مبارزه با استخراج ارز‌های دیجیتال غیر مجاز به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان محترم درخواست کرد: چنانچه از فعالیت غیر مجاز اشخاص در این زمینه مطلع هستند می‌توانند موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.