استاندار: توسعه فضا‌های ورزشی سیستان و بلوچستان ضروری است

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این منطقه دارای استعداد‌های فراوان در رشته‌های مختلف ورزشی است گفت: کمبود فضای ورزشی استاندارد در استان وجود دارد و توسعه فضا‌های ورزشی ضروری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، به نقل از از روابط‌عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دیدار و در خصوص کمبودها، استعداد‌ها و نیاز‌های جوانان استان گفتگو کرد.

وی افزود: با وجود اینکه سیستان و بلوچستان جوان‌ترین استان کشور است، اما جوانان استان که دارای استعداد‌های ویژه در رشته‌های مختلف ورزشی هستند، از فضا‌های ورزشی استاندارد بی نصیب هستند و این موضوع باعث شده بسیاری از این استعداد‌ها نادیده گرفته شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: سواحل دریای چابهار از زیباترین و بکرترین سواحل کشور و دنیا محسوب می‌شوند که به دلیل هوای مطبوع چهارفصل آن، قابلیت بسیار ویژه‌ای برای برگزاری رقابت‌های ورزشی ساحلی دارد و این امر باعث رونق اقتصادی و ایجاد کسب و کار‌های خرد و کلان و اشتغال برای جوانان می‌شود بنابراین انتظار می‌رود مسابقات ورزشی ساحلی در این مناطق برگزار شود.

وی با دعوت از وزیر ورزش و جوانان به سیستان و بلوچستان، تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی را نیز مورد تاکید قرار داد.
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان نیز در این دیدار از بررسی و تسهیل این وزارتخانه برای توسعه اماکن ورزشی، تکمیل طرح‌های نیمه تمام و برگزاری رقابت‌های ساحلی و سفر خود در آینده نزدیک به سیستان و بلوچستان خبر داد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار