طی حکمی از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه حجت الاسلام رحیمی امام جمعه ساوه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در مراسمی با حضور نمایندگان ولی فقیه در استان مرکزی و زنجان با حکم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، حجت الاسلام رحیمی به عنوان امام جمعه ساوه معرفی و از زحمات ۶ ساله حجت الاسلام حسینی امام جمعه سابق قدردانی شد.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در این مراسم گفت: خدمت و جهاد در راه خداوند همواره با ملامت و دشواری همراه است و باید در این مسیر با توکل به خداوند در راهی که انتخاب شده با حسن نیت حرکت کنیم.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به ظرفیت‌های بالای صنعتی در ساوه افزود: در راه خدمت نباید دین را وسیله‌ی اعمال خود قرار دهیم و باید با جدیت و بدور از توجه به ملامت‌ها در راه خداوند و اهل بیت به وظیفه‌ی خود عمل نماییم.

او با بیان اینکه سنگر‌های جهاد را باید با حسن نیت و خدمت صادقانه چند برابر تقویت کنیم ادامه داد: کسانی که در نظام اسلامی خدمت می‌کنند نباید به دنبال عناوین باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: خادمان ملت باید وظیفه خود را در هر لباسی که هستند انجام داده و تکلیف شرعی و قانونی خود را به دور از جناح‌بندی‌های سیاسی، گروه‌ها و احزاب خصوصاً در کسوت امامت جمعه انجام دهند.

او ادامه داد: ایران اسلامی در معرض میدان امتحان، شهامت، شجاعت، عزت و سربلندی است که اگر غفلت کنیم دشمنان از این غفلت برای از بین بردن ارزش‌های ما درنگ نخواهند کرد.

آیت الله دری نجف آبادی نماز جمعه را دانشگاه و کانون عشق و نور محبت در بین مومنین توصیف کرد و افزود: استان مرکزی در ایام شیوع بیماری کرونا کمترین تعطیلی این پایگاه مقدس را داشته و یکی از عوامل اتحاد و مبارزه با توطئه افکنی بوده است.

او اظهار کرد: در ایام شیوع بیماری کرونا حدود ۵۰۰ هزار بسته معیشتی با همدلی و وحدت آحاد جامعه تهیه و در بین نیازمندان استان مرکزی توزیع شد.

آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان هم در این مراسم گفت: نماز جمعه از برکات انقلاب اسلامی است که به قرارگاه ایمان، تقوا و بصیرت در جامعه تبدیل شده است.

آیت الله خاتمی افزود: اقامه‌ی نماز جمعه موجب ابراز وفاداری هواداران نظام اسلامی و اقتدارانقلاب تحت زعامت خلف صالح امام زمان (عج) شده است.

میرزایی مدیریت دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان مرکزی نیز گفت: اقامه نماز جمعه در شرایط کرونایی با سخت‌ترین شرایط اعمال محدودیت‌های بهداشتی در ۳۰ نقطه‌ی استان مرکزی در حال اقامه است.

حجت الاسلام حسینی و رحیمی امامان جمعه سابق و جدید شهر ساوه هم در سخنان جداگانه‌ای بر وحدت و حمایت مردم و مسئولان در ادامه‌ی مسیر انقلابیگری با رعایت اخلاق محوری تاکید کردند.

حجت الاسلام رحیمی امام جمعه جدید ساوه پیش از امامت جمعه شهرستان ابهر استان زنجان را بر عهده داشته است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.