حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه هفته گذشته پس از خواندن خطبه‌ها از مردم خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، پس خداحافظی حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه از مردم ساوه در هفته گذشته امروز اقامه خطبه‌های نماز جمعه ساوه به امامت حجت الاسلام اسلامی امام جمعه موقت برگزار شد.

حجت الاسلام اسلامی خطیب موقت نماز جمعه ساوه گفت: دفاع از دین، کشور و ارزش‌های اسلامی راه پرفروغ شهدا است که باید ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه ساوه افزود: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های نسلی ست که با اتکا به خداوند متعال و تاسی از امام راحل، در پیکار با رژیم بعثی، مانع از دست رفتن خاک میهن شدند.

او در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ساوه با اشاره به بازگشایی مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید اضافه کرد: تعلیم و تربیت صحیح و هدفمند در محیط خانه و مدرسه می‌تواند فرزندان این مرز و بوم را از دوگانگی و سردرگمی در رفتارها، مصون نگه دارد و باید ارزش‌ها و فرهنگ‌های دینی در هر دو مکان به شکل مطلوبی آموزش و نهادینه شود

حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه هفته گذشته آخرین نماز جمعه را اقامه کرد و در پایان این مراسم از زحمات ۶ ساله‌ی او قدردانی شد.

در حاشیه آخرین خطبه اش در شهر ساوه انجام فعالیت‌های تبلیغاتی و دانشگاهی را محور فعالیت‌های خود در دوران پس از مسئولیت عنوان کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.