سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان گفت: در حال حاضر در کل شهرستان و به تبع آن در مرکز خدمات یکه صعود، با کمبود نیروی پزشک عمومی مواجه هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رضا علی یوسفی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان در خصوص وضعیت درمانگاه شبانه روزی یکه صعود گفت: تمامی اقدامات لازم برای جذب پزشک انجام گرفته است و با پیگیری‌های مستمر و مکاتبات انجام شده، به زودی این مشکل مرتفع خواهد شد.


بیشتر بخوانید


یوسفی با بیان این که با رفع مشکل خدمات رسانی به صورت شبانه روزی انجام می‌شود، افزود: با توجه به وضعیت کنونی و کمبود پزشک، مرکز خدمات جامع سلامت شهری-روستایی یکه صعود، آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان محترم در شیفت عصر و شب به صورت ویزیت بیماران اورژانسی است.

او  ادامه داد: دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی و درمانی و بهره مندی مردم از حداقل امکانات درمانی یکی از راهکار‌های حفظ سلامت افراد و از نیاز‌های ضروری آنهاست

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان  افزود: جهت تامین این نیاز نیز در مرکز خدمات جامع سلامت شهری - روستایی یکه صعود خدمات درمانی برای مراجعین انجام می‌شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.