نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تعیین استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر‌های دوره‌ای رئیس‌جمهوری و اعضای هیئت دولت به استان‌های کشور گفت: برنامه‌های توسعه‌ای چهارمحال و بختیاری برای ارائه و گرفتن مصوبه از هیئت دولت در سفر آتی آیت‌الله رئیسی به این استان آماده شود.

او تاکید کرد: پس از تعیین استاندار جدید چهارمحال و بختیاری، شاهد سفر رئیس‌جمهوری به این استان هستیم که می‌تواند منشأ برکت‌های زیادی برای این استان باشد.


بیشتر بخوانید


جعفری افزود: در همین راستا برنامه‌های توسعه‌ای چهارمحال و بختیاری باید از قبل آماده و برای عملیاتی شدن آن‌ها با وزیران مرتبط رایزنی شود تا نتایج سفر رئیس‌جمهوری به استان بیشترین تاثیر را داشته باشد.

او اضافه کرد: مدیران تمامی دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی تا لحظه آخر مسئولیت، باید به وظایف خود عمل کنند و ضرورت دارد هر چه زودتر استاندار چهارمحال و بختیاری تعیین شود.

جعفری ادمه داد: نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی به‌صورت مرتب پیگیر این موضوع هستند، زیرا یک روز تاخیر در انجام این مهم، به ضرر استان است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع‌طبیعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تا زمان تعیین استاندار جدید چهارمحال و بختیاری تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرای باید به وظایف خود به‌درستی عمل کنند و نباید شاهد کم کاری در برخی مجموعه‌های دولتی و سردرگمی مردم باشیم.

جعفری با اشاره به سفر اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع‌طبیعی مجلس شورای اسلامی به هفت استان کشور تاکنون تاکید کرد: اعضای این کمیسیون قبل از سفر رئیس‌جمهوری به چهارمحال و بختیاری، برای نخستین بار در این استان حضور می‌یابند.

او افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه کشاورزی، منابع‌طبیعی و آبخیزداری، حفاظت محیط‌زیست و آب باید برنامه‌های مدون خود را آماده داشته باشند تا بتوان در این سفر از آن بهره گیری مطلوبی کرد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار