استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیک ششم کرونا با هیچ یک از پیک‌های قبلی قابل مقایسه نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، احمدزاده  استاندار این استان در نشست شورای اداری گفت: ورود کهگیلویه و بویراحمد به پیک ششم کرونا همت جدی همه دستگاه‌های دولتی و مدیران را می‌طلبد.

سیدعلی احمد زاده افزود: متاسفانه وضعیت شیوع کرونا در کهگیلویه و بویراحمد شرایط نامناسبی دارد.

وی ادامه داد: از ۹ شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد ۲ شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارد و در بقیه شهرستان‌ها وضعیت زرد و نارنجی است.

احمدزاده بیان کرد: ۳۰ درصد دانش آموزان درگیر کرونا هستند و مدارس شهرستان چرام در شرایط فعلی باید به صورت غیر حضوری برگزار شود.

استاندار با بیان اینکه تا رسیدن به شرایط مطلوب، باید دانش آموزان مانند گذشته در مدارس حاضر شوند، گفت: اگر شخصی در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دهد و ما در این راستا کوتاهی داشته باشیم، مقصر هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر رعایت دستورات بهداشتی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان، گفت: در ادارات، کارکنانی که واکسن نزده‌اند باید به استانداری معرفی تا با آنان برخورد قانونی شود.

احمدزاده افزود: پیک ششم کرونا ممکن است از پیک قبلی نیز بدتر باشد و در اثر تغییر ژنتیکی ممکن است شناسایی‌ها و راهکار‌های درمانی به آسانی انجام نشود.

استاندار ضمن خیر مقدم به مدیران جدید و خسته نباشید به مدیران قبلی گفت: اگر مدیری تغییر می کند و جایگاه خود را به مدیر دیگر می دهد، لزوما به معنای ناکارامد بودن مدیر قبلی نیست.

وی از مدیران جدید بنیاد شهید، جانبازان و امور ایثارگران خواست به خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران سرکشی و پیگیری مشکلات آنان باشند.

انتهای پیام/ ص

برچسب ها: پیک ششم ، کرونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.