مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی گفت: در حال حاضر فقط برخی از جایگاه‌های عرضه بنزین در مشهد در بخش نرم افزاری مشکل پیدا کرده‌اند و هم اکنون مشکلی در سایر جایگاه‌های بنزین شهرستان‌های خراسان رضوی نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا دبیری مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی گفت: از زمان بروز نقص فنی در جایگاه‌های عرضه سوخت کل کشور، مساله گام به گام از سوی مسئولان حوزه مدیریت بحران خراسان رضوی بررسی شده و مشکل تک تک شهرستان‌ها حل شده است.

او افزود: هم اکنون جایگاه‌های عرضه سوخت شهرستان‌های خراسان رضوی مشکلی ندارند، اما برخی از جایگاه‌ها در مشهد دچار مشکل در سامانه هستند که موضوع در حال بررسی و پیگیری است.

مدیر کل امور امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: همه مسئولان مرتبط در خراسان رضوی برای حل این مشکل بسیج شده اند و تا یک ساعت دیگر مشکلات نرم افزاری همه جایگاه‌های سوخت برطرف می‌شود.

دبیری با اشاره به اینکه عرضه آزاد سوخت بدون هیچ مشکلی در جایگاه‌ها در حال انجام است بیان کرد: در دولت الکترونیک بروز مشکل در سیستم الکترونیکی دور از انتظار نیست، اما به سرعت قابل حل است.

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.