استاندار خوزستان:

ادارات استان باید از انفعال خارج شوند

خلیلیان گفت: ما باید وضع موجود را به گونه‌ای مدیریت کنیم تا از چالش ناشی از انفعال و ضعف دولت قبل عبور کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق خلیلیان استاندار خوزستان: هشت سال گذشته فرصت گرانبهایی برای کشور بود که از سوی دولت قبل سوزانده شد و چیزی عاید مردم نشد و انفعال عجیبی در ادارات دولتی خوزستان وجود دارد، در دولت قبل به امید برجام نشسته بودند که نتیجه‌ای عاید نشد از این رو مدیران آن‌ها نیز در استان‌ها کاری انجام نمی‌دادند، در واقع مشکل را می‌دیدند، اما از کنار آن عبور می‌کردند یا مانع کار یکدیگر می‌شدند.

او افزود: اگر در هشت سال گذشته برنامه‌های اقتصاد مقاومتی دنبال می‌شد اکثر مشکلات رفع می‌شد و نیازی به توافقی مانند برجام نبوده است و ما درهمان مسیری که مقام معظم رهبری و رئیس جمهور دنبال می‌کند کار‌ها را دنبال می‌کنیم.

خلیلیان بیان داشت: مشکلات قابل برطرف شدن هستند و مساله بدون حلی در استان وجود ندارد لذا باید با امیدواری کار را جلو ببریم، قطعا اقداماتی که در این دولت انجام می‌شود بی‌اثر نیست و بخشی از مشکلات برطرف خواهد شد و از این وضعیت خارج خواهیم شد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر مساله مهم این است که کار و تلاش شبانه‌روزی را دنبال کنیم و دست به دست هم دهیم و هم افزایی در جهت توسعه استان ایجاد کنیم اگر مطالبات مردم را پیگیری نکنیم نیرو‌های ضد انقلاب دست به کار می‌شود و ابتکار عمل دست دیگری می‌افتد.

این مقام مسئول گفت: فضای استان را باید در تعامل و همزیستی مسالمت آمیز قرار دهیم و در عین حال سعی کنیم مشکلات را حل کنید تا از این وضع موجود خارج شویم و ضرورت دارد مشوق‌هایی برای معلمان استان به همراه ارتقای جایگاه آن‌ها صورت گیرد در این زمینه بخشی از تصمیمات به استان برمی گردد و بخشی دیگر باید در سطح ملی انجام شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار