مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت:برگزیدگان جشنواره ملی ندای آسمانی تا ۳۰ آبان معرفی می‌شوند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمد رضا احسانی ,مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از برگزاری جشنواره ملی ندای آسمانی خبر داد وافزود:آخرین مهلت ارسال آثار به این رویداد که با مشارکت ستاد اقامه نماز استان انجام شده ۱۵آبان است.

او ادامه داد:علاقمندان برای کسب اطلاعات به پایگاه خبری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان به نشانی/Hamedan.farhang.gov.ir مراجعه کنند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان افزود: گسترش فرهنگ نورانی اذان‌گویی در قالب‌های فرهنگی و هنری، شناسایی، معرفی و حمایت از هنرمندان متعهد در زمینه تولید آثار مرتبط با اذان و تقدیر از فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای مرتبط با فرهنگ اذان از مهم‌ترین اهداف جشنواره ملی ندای آسمانی است.

احسانی با بیان اینکه جشنواره ندای آسمانی به دو بخش آثار فرهنگی و هنری اختصاص دارد، بیان کرد: رشته‌های مستند، کلیپ کوتاه، موشن گرافیک، خوشنویسی، نقاشی و عکاسی مربوط به بخش هنری است.

او بیان کرد: رشته‌های بخش فرهنگی این جشنواره هم شامل خاطره، مقاله، شعر و داستان است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت:برگه نام نویسی برای شرکت در جشنواره ندای آسمانی در پایگاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تعریف شده و دریافت آثار تنها از طریق سامانه ادره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی امکان پذیر است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.