به منظور سرعت بخشیدن در کار واکسیناسیون شیفت عصر در شهر خمین راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  مجتبی دیده دار رئیس دانشکده علوم پزشکی شهر خمین گفت: به منظور سرعت بخشیدن به واکسیناسیون شهروندان زادگاه امام راحل، مرکز واکسیناسیون شیفت عصر در شهر خمین راه‌اندازی شد.

دیده دار افزود: هدف از فعالیت و راه‌اندازی شیفت عصر کمک به سرعت بخشیدن و اجرای هرچه بهتر واکسیناسیون در شهرستان به عنوان تنها راه پیشگیری از این بیماری و کاهش فوتی‌ها است.

او با بیان اینکه تا کنون ۱۳۰ هزار دُز واکسن در شهرستان خمین تزریق شده است اضافه کرد: ۵۵ درصد جمعیت این شهرستان دربرابر بیماری کووید ۱۹ واکسینه شدند که نسبت به میانگین کشوری از سرعت مناسبی برخوردار است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهر خمین بیان کرد:گروه هدف ۱۲ تا ۱۸ سال در شهرستان خمین حدود ۹ هزار و ۲۵۰ نفر می‌باشند که ۶ هزار و ۴۰۰ نفر دوز اول را دریافت کردند و هزار ۵۰۰ نفر هر دو دوز را دریافت کرده اند.

او با قدردانی از استقبال بسیار خوب مردم شهرستان خمین از واکسینه شدن ادامه داد: انتظار می‌رود با افزایش روند سرعت واکسیناسیون بیماری کووید ۱۹ در سطح شهرستان کنترل شود و همشهریان خمینی به شایعات واکسن هراسی توجه نکنند.

دیده دار تصریح کرد: تزریق واکسن کرونا در شهرستان بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی نتیجه بخش نیست و از عموم شهروندان درخواست داریم بعد از تزریق واکسن همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند هرگونه غفلت می‌تواند مجدد این شهرستان خمین را در وضعیت قرمز قرار دهد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار