نمایشگاه بزرگ کتاب با سه هزار عنوان و ۳۰ هزار جلد کتاب در شهرستان زرند دایر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رحیم سیف الدینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند در آیین گشایش نمایشگاه کتاب هدف از برپایی این نمایشگاه را احیای فرهنگ کتاب و نهضت مطالعه برشمرد و گفت: این نمایشگاه کتاب با ۳ هزار عنوان و ۳۰ هزار جلد کتاب در محل سالن سابق دبیرستان امام خمینی (ره) شهرستان زرند برای علاقه مندان به هنرکتابخوانی گشایش یافته است.

او با اشاره اینکه یکی از ظرفیت‌های بسیار مهم در حوزه فرهنگ و هنر، ادبیات و آثار مکتوب است، افزود: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب یکی از راه‌های توزیع کتاب درسطح کشور است و تا حدی مشکلات توزیع را کاهش می‌دهد و می‌تواند اتفاقات مهمی را در حوزه نشر رقم بزند.

سیف الدینی تصریح کرد: این نمایشـگاه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی برپا شده است و از بازدیدکنندگان تقاضامندیم به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ضمن حفظ فاصله گذاری اجتماعی برای بازدید حتما از ماسک استفاده کنند.

کریم یونسی مدیر نمایشگاه مذکور نیز در حاشیه این رویداد فرهنگی اظهار داشت: این نمایشگاه به منظور ترویج فرهنگ کتاب وکتابخوانی از هشتم آبان ماه به مدت دو هفته در شهرستان زرند پذیرای اهالی علم و معرفت خواهدبود.

او با اشاره به عناوین کتب‌های موجود در این نمایشگاه که شامل ادبیات، تاریخ، رمان، علمی، کودک و نوجوان، مذهبی و ...... هستند، افزود: کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه با ۴۰ درصد تخفیف و با نازلترین قیمت تقدیم خریداران می‌شود.

سیف الدینی تصریح کرد: شهروندان و علاقه مندان به کتاب می‌توانند همه روزه صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۵ تا ۲۰ از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار